شناسهٔ خبر: 68002263 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شهادت برای خاندان هنیه کرامت است - اکونیوز

اقتصاد ایران: تبریز-امام جمعه موقت تبریز گفت: شهادت برای خاندان هنیه کرامت است شهید هنیه می‌توانست مثل برخی از سران اعراب دست در دست اشرار عالم بگذارد ولی اینگونه نکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: شیرینی تحلیف ریاست جمهوری چهاردهم با شهادت فرمانده جبهه مقاومت شهید دکتر حاج اسماعیل هنیه در کام ملت ایران و آزادگان عالم تلخ شد اما مسئله شهادت در خاندان هنیه یک مسئله جدید نیست و خاندان بیش از ۶۰ شهید را در راه مقاومت تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: شهادت برای این خاندان کرامت است شهید هنیه می‌توانست مثل برخی از سران اعراب دست در دست اشرار عالم بگذارد ولی اینگونه نکرد و امروز جبهه مقاومت شعار همیشگی شیعیان سیدالشهدا را با صدای بلند سر می‌دهند.

وی با اشاره به تنفیذ ریاست جمهوری چهاردهم توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پس از تنفیذ، معیارهای بسیار مهمی برای وزرا و کارآمدی دولت چهاردهم بیان کردند که بر اساس گفته‌ی ایشان کسی باید میدان دار باشد که امین، متدین، از بن دندان معتقد به نظام اسلامی، دارای ایمان، امید به آینده، نگاه مثبت به افق، پاکدست و صادق باشد.

روشن تن خاطرنشان کرد: این معیارها راهگشای نمایندگان مجلس و دولت چهاردهم است.

وی ادامه داد: بعد از ضایعه اسفناک از دست دادن امام جمعه محترم و محبوب، رهبر معظم انقلاب در انتصاب شایسته‌ای، یکی از فرزندان حوزوی این دیار و از دودمان خانواده شهیدان و رزمندگان، حجت الاسلام احمد مطهری اصل را به عنوان امامت جمعه منصوب کردند.

خطیب نماز جمعه تبریز افزود: ضمن اعلام سپاس و قدردانی از محضر مقام عظمای ولایت، همدلی و همراهی و بیعت خود با این انتصاب را خدمت حضرت آقا اعلام می‌کنیم ما در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب صادقانه از جان و دل به امام جمعه تبریز کمک می‌کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما