شناسهٔ خبر: 34607566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تسهیلات ارزان قیمت برای تعاونی‌های هرمزگان

رئیس اتاق تعاون استان هرمزگان گفت: تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود چهار درصد در اختیار تعاونی‌های فعال و تعاونی‌های در حال تاسیس قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

 عباس سالاری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: طبق تصویب نامه شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور با عنوان توسعه و تسهیل سرمایه گذاری توسعه ای در مناطق غرب و شرق کشور، مشوق‌ها، معافیت‌ها و تسهیلات فوق‌العاده‌ای در اختیار تعاونی‌های قرار خواهد گرفت.

وی معافیت مالیاتی، تسهیلات یارانه ای، ایجاد بستر جهت مشارکت سازمان‌های توسعه‌ای با شرکت‌های تعاونی، تامین مالی خارجی و ... را از مزایای این طرح برشمرد و افزود:با توجه به مزایای فوق به دنبال ترغیب و تسهیل سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان هستیم.

رئیس اتاق تعاون استان با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های توسعه و رفع محرومیت در استان از هدف‌های این طرح می باشد افزود: در اجرای این طرح تعاونی‌ها و طرح‌های تولیدی و اقتصادی می‌تواند تا سقف ۳۰۰ میلیارد ریال و ۲۰ میلیون دلار تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت کنند.

 سالاری هدف از اجرای این طرح ملی را ترغیب بیشتر سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان ذکر کرد و یادآور شد: اتاق تعاون استان این تسهیلات را به طرح‌های تولیدی و اقتصادی و تعاونی‌های فعال یا در حال تاسیس ارائه می‌کند.

 وی ادامه داد: با توجه به شرایط و موقعیت استان هرمزگان این طرح می‌تواند گام مهمی در جهت برطرف کردن فقر و محرومیت از استان، ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی شود.

 رئیس اتاق تعاون هرمزگان با تاکید بر اینکه برای در اختیار قرار دادن این تسهیلات با بانک‌ها نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است گفت: اتاق تعاون استان آمادگی لازم جهت در اختیار قرار دادن تسهیلات مورد نیاز تعاونی‌ها و طرح‌های تولیدی و اقتصادی را دارد.

انتهای پیام/88049/

نظر شما