شناسهٔ خبر: 34552525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری ۳۰۱ جلسه تفسیر قرآن در هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد

خبرگزاری صداوسیما

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر از برگزاری ۳۰۱ جلسه تفسیر قرآن تحت پوشش دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در هلال احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه درهلال احمر این استان گفت: دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در هلال احمر از سال ۸۶ در این استان راه‌ اندازی شده و وظیفه آن فعالیت‌های فرهنگی و نظارتی است.
حجت‌الاسلام سیدجواد غفاریان کلاس‌های آموزشی تجوید، روان‌خوانی و قرائت ویژه کارکنان و پایگاه‌ها را از برنامه‌های اجرایی آینده این جمعیت بیان کرد.
وی برگزاری جلسه تفسیر قرآن صبح دوشنبه‌ها از سال گذشته تاکنون ویژه کارکنان را از سایر برنامه‌ها برشمرد و اضافه کرد: این تفسیر دو جلدی در ۳۰۱ جلسه زیر پوشش آیت‌الله مکارم‌شیرازی در مورد مسائل روز به مدت ۲ سال تبیین می‌شود، ضمن اینکه هر هفته ۴ سؤال مطرح و به برندگان جوایزی اعطا خواهد شد.
‌غفاریان برگزاری مناسبت‌های مذهبی به‌ صورت ویژه برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز به کارکنان، تفسیر، تجوید و صحیح‌خوانی قرآن ویژه امدادگران را از سایر برنامه‌های اجرایی اعلام کرد.
وی مسابقات قرآنی در سطح استان، برنامه‌های دیجیتالی در ماه محرم و صفر، پیوست فرهنگی برنامه‌های جمعیت هلال احمر، اعزام پزشکان به روستاهای محروم و اجرای برنامه‌های فرهنگی، تشریح مسائل اعتقادی، مشاوره خانواده، توزیع بسته‌های فرهنگی و تبیین اخلاق امدادگری را از سایر این ویژه ‌برنامه‌ها عنوان کرد.
غفاریان ادامه داد: هلال احمر در حوزه نماز در ارزیابی استانداری و ستاد اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع مقام کسب کرده است.

نظر شما