شناسهٔ خبر: 34566071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برگزاری ۳۰۱ جلسه تفسیر قرآن در هلال احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد از برگزاری ۳۰۱ جلسه تفسیر قرآن تحت پوشش دفتر

صاحب‌خبر -

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد از برگزاری ۳۰۱ جلسه تفسیر قرآن تحت پوشش دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در هلال احمر این استان خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سیدجواد غفاریان گفت: دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در هلال احمر از سال ۸۶ در این استان راه‌ اندازی شده و وظیفه آن فعالیت‌های فرهنگی و نظارتی است.برگزاری ۳۰۱ جلسه تفسیر قرآن در هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد

وی اظهارکرد: کلاس‌های آموزشی تجوید، روان‌خوانی و قرائت ویژه کارکنان و پایگاه‌ها را از برنامه‌های اجرایی آینده این جمعیت بیان کرد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد برگزاری جلسه تفسیر قرآن صبح دوشنبه‌ها از سال گذشته تاکنون ویژه کارکنان را از سایر برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: این تفسیر دو جلدی در ۳۰۱ جلسه زیر پوشش آیت‌الله مکارم‌شیرازی در مورد مسائل روز به مدت ۲ سال تبیین می‌شود، ضمن اینکه هر هفته ۴ سؤال مطرح و به برندگان جوایزی اعطا خواهد شد .

‌غفاریان برگزاری مناسبت‌های مذهبی به‌ صورت ویژه برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز به کارکنان، تفسیر، تجوید و صحیح‌خوانی قرآن ویژه امدادگران را از سایر برنامه‌های اجرایی اعلام کرد .

وی مسابقات قرآنی در سطح استان، برنامه‌های دیجیتالی در ماه محرم و صفر، پیوست فرهنگی برنامه‌های جمعیت هلال احمر، اعزام پزشکان به روستاهای محروم و اجرای برنامه‌های فرهنگی، تشریح مسائل اعتقادی، مشاوره خانواده، توزیع بسته‌های فرهنگی و تبیین اخلاق امدادگری را از سایر این ویژه ‌برنامه‌ها عنوان کرد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد اضافه کرد: هلال احمر در حوزه نماز در ارزیابی استانداری و ستاد اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع مقام کسب کرده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما