شناسهٔ خبر: 3448970 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هفته نوزدهم فوتبال لیگ برتر کشور

فرار نفت ۱۰ نفره از شکست مقابل سپاهان

تیم فوتبال سپاهان با تساوی مقابل نفت تهران، فرصت صدرنشین را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، در ادامه هفته نوزدهم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر کشور از ساعت ۱۶ دو تیم مدعی سپاهان و نفت تهران در ورزشگاه فولاد شهر و با قضاوت تورج حق وردی برابر هم صف آرایی کردند که این مسابقه به رغم تلاش های هر دو تیم برای پیروزی، در نهایت با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

 

در بازی امروز ابتدا سپاهان با ضربه پنالتی هادی عقیلی در دقیقه ۱۱ به گل رسید، اما عباس بوعذار بازیکن تعویضی نفت که فقط ۶ دقیقه از حضورش در ترکیب می گذشت، در دقیقه ۸۲ روی یک ضربه ایستگاهی کار را برای صدرنشین به تساوی کشاند و مانع ثبت سومین شکست این فصل تیم علیرضا منصوریان شد.

 

نفت در بیشتر زمان نیمه دوم را با یک بازیکن کمتر بازی کرد؛ چرا که محمدامین حاج محمدی در دقیقه ۶۳ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

 

حسین فرکی در دیدار امروز تیم سپاهان را با ترکیب رحمان احمدی، عبدالله کرمی، علی احمدی، هادی عقیلی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، فزیل، حسین پاپی، احسان حاج صفی، شیمبا (65 سوکای) و مهدی شریفی به میدان فرستاد.

 

برای نفت تهران نیز علیرضا بیرانوند، لئوناردو پادوانی، حاج امین حاج محمدی، مهدی شیری، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزتی، مرتضی پورعلی گنجی، آرش رضاوند، غلامرضا رضایی، حسین ابراهیمی (76 بوعذار) و لوسین دنوان (54 مطهری) بازی کردند.

 

بیرانوند (10)، آرش رضاوند (42)، بوعذار (79) از نفت تهران و احمدی (38)، غفوری (79) از سپاهان بازیکنانی بودند که از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

 

نفت با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و توانست بالاتر از استقلال به تنهایی در صدر جدول رده بندی باقی بماند. سپاهان نیز با ۳۴ امتیاز و به دلیل گل زده کمتر نسبت به استقلال در رده سوم قرار گرفت.

 

 

 

 

نظر شما