شناسهٔ خبر: 67754589 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیر ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های لیگ‌برتر:

ورزشگاه تختی تهران آماده میزبانی از مسابقات لیگ‌برتر

دبیر ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های لیگ‌برتر گفت: همه بازی‌های استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل به جز دیدارهای بزرگ مثل دربی و نبرد با تراکتور و سپاهان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوود رفعتی با اشاره به اینکه ورزشگاه تختی ۹۰ درصد آماده میزبانی از لیگ برتر است، اظهار کرد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم کمک کنند تا کارهای جزئی مثل نصب گیت‌ها و برخی مسائل دیگر انجام شود. این کارها هزینه‌بر است و نیاز به کمک سرخابی‌ها دارد.

وی افزود: با انجام کارهای باقیمانده دیدار افتتاحیه لیگ برتر و همه بازی‌های استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل به جز دیدارهای بزرگ مثل دربی و نبرد با تراکتور و سپاهان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. دیدارهای لیگ نخبگان این دو تیم و به اضافه بازی‌های بزرگ و مهم آنها در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

دبیر ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های لیگ‌برتر در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه تختی آماده برگزاری بازی است، گفت: ۹۰ درصد آماده شده است. اتاق VAR هم تعبیه شده است. برخی جاهای تختی از آزادی هم بهتر است. مثلاً ورودی سکوی بانوان بهتر از آزادی است. گیت‌های ورودی باقی مانده که با یک شرکت توافق کردیم و از فردا کار نصب شروع می‌شود و این ورزشگاه آماده برگزاری بازی در بیست‌وپنجم مرداد می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما