شناسهٔ خبر: 34298045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار فدوی:

زنان و دختران تکلیف بزرگی در برابر توطئه دشمنان دارند

شهرکرد- ایرنا- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به توطئه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران گفت : در جنگ نرم دشمنان، زنان و دختران ایران تکلیف و وظیفه بزرگی در مقابله با این توطئه ها برعهده دارند.

صاحب‌خبر -

سردار پاسدار علی فدوی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد افزود: دشمن می خواهد از طریق جنگ نرم نسبت به حجاب و عفاف در جامعه توطئه آفرینی کند، درحالی که حجاب حتی پیش از اسلام نیز رواج داشت و به عنوان یک تکلیف شرعی و دینی مورد تاکید اسلام قرار دارد.

به گفته وی، مساله حجاب یک تکلیف شرعی و دینی است و این دستور جمهوری اسلامی ایران نیست و لجبازی در برابر حجاب، خیره سری و لجبازی در برابر خداست و دشمن با خباثت و شیطان صفتی در برابر حجاب بانوان و زنان دست به توطئه آفرینی می کند.

وی گفت: در طول تاریخ، استکبار و شیطان صفتان عالم به دنبال استفاده ابزاری از زنان بوده و حتی عده ای نیز به عنوان نمایندگان خبیثان و شیطان با بد حجابی در خیابان ها جولان می دهند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همان گونه که همسران و پدران دختران پاسدار در اوج قرار داشته و دارند، باید همسران و دختران آنها نیز در جبهه خودشان پاسداری کنند و برای مقابله با توطئه و جنگ نرم دشمن حضوری جدی داشته باشند.

فدوی بیان داشت: هر زن و دختر پاسدار باید تفکر کند که چقدر می تواند در پاسداری از انقلاب اسلامی نقش آفرین باشد و پرچمدار ایستادگی در برابر توطئه های جدید دشمنان باشند.

وی با اشاره به اینکه پاسداران ۴۰ سال از انقلاب پاسداری کرده اند، بیان داشت: ایران اسلامی ۴۰ هزار پاسدار و ۱۰۰ هزار بسیجی شهید را در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و برای پاسداری از انقلاب اسلامی از جان عزیز خود گذشته اند.

فدوی اظهار داشت: در طول بیش از ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران، پاسداران در شاداب ترین وجهی از انقلاب اسلامی پاسداری کرده اند و هیچ جمعی را نمی توان در طول تاریخ پیدا کرد که این قدر سرزنده و سرحال و خوشحال در برابر دشمن ایستاده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه همسران و دختران کارکنان سپاه مایه افتخار هستند، چرا که اگر همراهی و همکاری خانواده‌ها نبود، پاسداری از انقلاب یا صورت نمی‌گرفت یا آنگونه که باید باشد، نبود.

وی با بیان اینکه هرکجا پاسداری افتخارآفرینی کرده است، پشت سر او همسر و خانواده‌ای ایستاده است که او را به این مرحله رسانده است، تصریح کرد: بالاترین افتخار از آن زنان پاسداران است که این افتخار را آفریده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همانگونه که امام راحل تاکید کردند، ایران پرچم لا اله الا الله را بر همه قله‌های دنیا برافراشته خواهد کرد و همه دشمنان در جبهه نرم نیز با شکست روبه رو خواهند بود.

به گفته وی، پاسداران به تکالیف خود همواره عمل کرده و می کنند و در هیچ کجای دنیا کشوری به اقتدار ایران وجود ندارد که بتواند در برابر ابرقدرت های جهان و استکبار جهانی ایستادگی کند.

فدوی با بیان اینکه شکست آمریکایی ها در برابر نیروی دریایی سپاه از سال ۱۳۶۶ و ۱۳۶۷ آغاز شده است و دشمن بارها به این شکست اعتراف کرده است، گفت: در سال‌های اخیر دشمن دو بار در مقابل سپاه پاسداران زانو زد و هیچ کشوری تاکنون جرات دست اندازی به ایران را نداشته است.

به گزارش ایرنا، چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده همسران و دختران پاسداران با حضور بیش از دو هزار نفر تا پنجم مردادماه به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.

در آیین افتتاحیه این جشنواره استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون وی و جمعی از مسئولان و مدیران استان حضور داشتند.

۲۰۹۷/۶۰۲۱

نظر شما