شناسهٔ خبر: 34300184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

انقلاب اسلامی اقتدار جهانی دارد

شهرکرد- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه انقلاب اسلامی اقتدار جهانی دارد، گفت: آمریکا که خود را ابر قدرت دنیا می داند بارها در برابر رزمندگان شکست خورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهادت وجهی از پاسداری است، بیان کرد: شهادت بیانگر فدا شدن عزیزترین سرمایه انسانی در راه خداوند است.

وی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ۴۰ هزار شهید توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: خانواده شهدای پاسدار در کلام و عمل رهرو شایسته ای برای شهدا بوده‌اند.

وی ادامه داد: پرچم لا اله الا الله بر اساس وعده‌های الهی و رهبری بر قله‌های دنیا برافراشته می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر انقلاب اسلامی اقتدار جهانی دارد، بیان کرد: آمریکا که خود را ابر قدرت دنیا می‌داند بارها در برابر رزمندگان کشور شکست خورده است و اعتراف کرده است.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها یک بار در زمان ابتدای انقلاب و یک بار نیز در زمان دستگیری ملوانان متجاوز در مقابل پاسداران انقلاب زانو زده‌اند، بیان کرد: این پیروزی‌ها در پی تحقق وعده‌های الهی و تکالیف دینی محقق شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: همسران و فرزندان نیروهای سپاه قابل افتخار هستند چراکه همکاری خانواده‌های سپاه است که پاسداری از انقلاب اسلامی محقق شده است و انقلاب در مسیر آرمان‌ها خود در حال حرکت است.

وی بیان کرد: پاسداران به بهترین نحو به تکالیف خود عمل کرده‌اند و در جهان کشوری مانند ایران وجود ندارد که با تمام اقتدار در برابر قدرت‌های جهانی و استکبار جهانی ایستاده است.

وی در ادامه با اشاره به مسئله حجاب، ادامه داد: حجاب یک تکلیف دینی و شرعی است و حفظ حجاب از موازین دین اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: دشمن با بهره گیری از جنگ نرم می‌خواهد نسبت به حجاب و عفاف توطئه آفرینی کند.

نظر شما