شناسهٔ خبر: 34301350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هشدار جانشین فرمانده کل سپاه نسبت به توطئه‌های شوم دشمن علیه بنیان خانواده‌

‌جانشین فرمانده کل سپاه با هشدار نسبت به توطئه‌های شوم دشمن علیه بنیان خانواده ایرانی گفت: در طول تاریخ خبیثان و شیاطین عالم از زن به عنوان ابزاری برای بروز شیطان صفتی خود استفاده کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار دریادار پاسدار علی فدوی پیش از ظهر امروز در جشنواره شمیم خانواده اظهار داشت: هر کجا که یک نیروی پاسدار به پاسداری و دفاع از جمهوری اسلامی برخاسته است در کنارش همسر و فرزندان وی از او حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه افتخار بسیار زیاد، عظمت و بهشت برای افرادی است که بیش از 40 سال به پاسداری از انقلاب اسلامی پرداخته‌اند، افزود: دفاع از جامعه اسلامی در ابعاد مختلف سخت و بسیار مهم است و هر کسی در هر جای عالم تکلیف دفاع از اسلام را داشته جانش را فدای اسلام می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه ‌بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 40 هزار نفر برای اجرای تکلیف خود مبنی بر پاسداری از نظام جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.

فدوی با بیان اینکه شما همسران و دختران پاسداران کشور باید پیام‌رسان به سایر افراد جامعه باشید، گفت: شما می‌توانید به خاطر خانواده و همراه بودن یک پاسدار و حمایت از او در جهت پاسداری از انقلاب اسلامی به خود افتخار کنید. ما پرچم لا اله الا الله را بر تمام قله‌های جهان به اهتزاز درآورده و کلام و عمل خود را در راستای دفاع از انقلاب به کار می‌بریم.

وی بیان کرد: در زمان معصومین و اهل بیت(ع)، افراد زیادی در جبهه باطل بوده و اهل بیت ما در جبهه حق یار و یاور زیادی نداشتند، لذا همه آنها به طور مظلومانه شهید شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به لطف و عنایت خدا، امام زمان (عج) از چشم‌ها غایب شده و تاکنون از تیغ دشمن در امان مانده‌اند، تصریح کرد: این مایه افتخار پاسداران ماست که اکنون در زمان امامت صاحب الزمان (عج) و وجود خیل عظیمی از مردم در جبهه حق به پاسداری از انقلاب اسلامی برخاسته‌اند.

فدوی خاطرنشان کرد: همان طور که همسران و پدران شما عزیزان مورد لطف خدا قرار گرفته و در زمان ظهور از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند شما نیز باید در جبهه خود عظمت و افتخار بیافرینید.

وی با بیان اینکه دشمنان ما از طرق مختلف سعی دارند از جبهه‌ای که شما نقش‌آفرین آن هستید، وارد شوند، گفت: در طول تاریخ خبیثان و شیاطین عالم از زن به عنوان ابزاری برای بروز شیطان صفتی خود استفاده کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر زن و دختر پاسدار باید تفکر کند که چه نقشی می‌تواند در جبهه انقلاب اسلامی و پاسداری از آن داشته باشد، تصریح کرد: این تکلیف بزرگ بر دوش همه زنان و دختران کشور است که از جبهه حق و انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما