شناسهٔ خبر: 34215626 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقویت تحریم‌های آمریکا نتیجه احتیاط اروپا در شناسایی هویت مشتریان اینستکس+ویدئو

اظهارات موگرینی نشان می دهد اروپایی‌ها نمی‌خواهند افراد و نهادهای تحریمی ایران وارد اینستکس شوند و این کار منجر به سفید و سیاه شدن جامعه‌ ایران از نظر تحریم‌ها که همان مکانیسم تقویت آثار تحریم‌های آمریکاست، خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از اجلاس وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل که اواسط هفته گذشته برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگاران اعلام نمود که تراکنش‌هایی از طریق اینستکس در حال پردازش است.

موگرینی درباره دلیل طولانی شدن پردازش این تراکنش ها اعلام کرد که مکانیسم اینستکس باید در رابطه با شناسایی هویت مشتری محتاطانه عمل کند. فیلم این اظهارات در ادامه آمده است:

به گزارش فارس، این احتیاط اتحادیه اروپا در شناسایی هویت مشتریان اینستکس در حالی است که تراکنش‌های صورت گرفته از طریق این سامانه مربوط به اقلام بشردوستانه است و این کار بی‌معنی است. احتیاط اروپایی‌ها نشان از ترس آنها برای تجارت با ایران دارد. در واقع، اروپایی‌ها نمی‌خواهند افراد و نهادهای تحریمی ایران وارد اینستکس شوند و این کار منجر به سفید و سیاه شدن جامعه‌ ایران از نظر تحریم‌ها که همان مکانیسم تقویت آثار تحریم‌های آمریکاست، خواهد شد تا قسمت‌های سیاه ایرانی (تحریم شده‌ها) در اقتصاد ایران ایزوله و ضعیف شوند.

انتهای پیام/

نظر شما