شناسهٔ خبر: 34079617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده کل ارتش:

پاسخ ایران به حمله متجاوزان ویران کننده خواهد بود

سرلشکر موسوی تأکید کرد: ما شروع کننده هیچ جنگی نبوده‌ایم و نیستیم، اما تکیه ما نیز صرفاً بر دفاع نیست.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» امروز(۲۳​ تیر) در مراسم صبحگاه عمومی تیپ ۲۵ واکنش سریع نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش در تبریز، اظهار داشت: ما شروع کننده هیچ جنگی نبوده‌ایم و نیستیم، اما تکیه ما نیز صرفاً بر دفاع نیست.

فرمانده کل ارتش نسبت به هرگونه ماجراجویی دشمنان علیه ایران اسلامی هشدار داد و تاکید کرد: دشمنان بدانند؛ قدرت هجومی و توان ضربه زدن ما بعد از شروع حمله متجاوزان ویران کننده و پشیمان کننده خواهد بود. ‌

وی با تأکید بر این‌که شرایط امروز جهان و منطقه، آمادگی بیش از پیش را الزامی کرده است، افزود: دشمنان عنود، مستکبر و زخم خورده انقلاب، طرح و نقشه‌های شیطانی در سر دارند که آمادگی‌های مختلف ملی و نظامی می‌تواند این دسیسه‌ها را خنثی کند.

سرلشکر موسوی با بیان این‌که نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در آماده‌ترین شرایط ممکن برای مقابله با هرگونه تهدید هستند، تصریح کرد: هرچه آمادگی رزمی بالاتر باشد؛ توان دفاع و توان هجوم بعد از دفاع اولیه را افزایش می‌دهد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ما در دفاع مقدس یک بار به جهان ثابت کردیم که بر سر آرمان‌های خود تا کجا ایستاده‌ایم، امروز بسیار قدرتمندتر از آن زمان در دفاع از آرمان‌ها و دفاع از  ملت سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.

نظر شما