شناسهٔ خبر: 34052096 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر ناسا:‌ «هیچ آشفتگی وجود ندارد»

مدیر ناسا در پی تغییراتی که اخیرا در شغل پرسنل ناسا صورت گرفته به یک سایت خبری گفت: در این سازمان همه چیز مرتب است و جای نگرانی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ورج، جیم برایدنستاین، مدیر ناسا در پی جابجایی‌های شغلی اخیر گفت: «هیچ آشفتگی وجود ندارد».

هفته گذشته برای ناسا تغییرات عمده‌ای رخ داد که طی آن مدیر برتر برنامه اکتشاف انسانی برای ماه تغییر کرد.

ویلیام جرستمن مایر که سرپرست برنامه انسانی ناسا بود بنابر دستور جیم برایدنستاین، مدیر ناسا به عنوان مشاور ویژه برای سرپرست معاونت ناسا انتخاب شد. 


ویلیام جرستمن مایر

همچنین در آستانه خبرها و حاشیه‌های بسیاری که در پی ارسال مجدد انسان به ماه منتشر شده مردم زیادی از سراسر جهان با شنیدن این خبر شوکه شدند و تصور کنونی بر این است که ناسا قادر به پیاده‌سازی پروژه سال 2024 و ارسال مجدد انسان به ماه را ندارد.

این تغییرات در حالی رخ داده که سازمان هوانوردی ناسا هیچ تذکر و هشداری پیش از آن به این فرد نداده بود؛ ضمن اینکه از جرستمن مایر به عنوان مؤثرترین فرد این سازمان یاد می‌شود.

مدیر ناسا طی یک مصاحبه با سایت خبری ورج اعلام کرد: «جایجایی ویلیام جرستمن مایر صرفا و صرفا تصمیم و انتخاب من بود؛ پروژه آرتمیس هنوز بسیار خام است و به برنامه‌ریزی‌های زیادی احتیاج دارد که ما در حال پیگیری آن هستیم».


جیم برایدنستاین، مدیر ناسا

 برایدنستاین در این مصاحبه اظهار کرده است: «جرستمن مایر مدتی طولانی سرپرست و مدیر شگفت‌انگیز اکتشاف و عملیات انسانی (HEO) بوده و ما او را دوست داریم؛ ما عاشق کارهایی هستیم که توسط وی انجام شده و از او برای تمام خدماتی که به ناسا و کشوور ارائه کرد، سپاسگزاری می‌کنیم».

انتهای پیام/

نظر شما