شناسهٔ خبر: 33977075 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مدل خدمات رسانی و مدیریتی بهشت زهرا (س) الگویی قابل تبیین است

سردار حسن زاده گفت: مدل خدمات رسانی و مدیریتی بهشت زهرا (س) قابل تبیین و الگو برداری برای سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران به همراه معاونین فرهنگی و اجتماعی و همچنین جمعی از پاسداران سپاه سیدالشهدا (ع) از روند خدمات رسانی به شهروندان در بخش‌های مختلف سازکمان بهشت زهرا (س) بازدید کرد و سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی فرهنگی، فعالیت ایستگا ههای صلواتی و همچنین تکریم خانواده معظم شهدا قرار گرفت.

در ادامه این دیدار سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و تکریم خانواده‌های معظم شهدا در سازمان بهشت زهرا (س) که سازمانی بدون تعطیلی و وظیفه انجام یک واجب شرعی را برعهده دارد، ارائه کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: در سال‌های اخیر با توجه به گسترش و پیشرفت شهر تهران چه به لحاظ جمعیتی و چه به لحاظ جغرافیایی کمتر سازمانی توانسته به موازات این بزرگی خدمات و فعالیت خود را گسترش دهد و سازمان بهشت زهرا (س) جزو سازمان‌های پیشرو در جهت به روز رسانی و تطبیق پذیری با توجه به پیشرفت و گسترش شهرتهران می‌باشد.

سردار حسن زاده در ادامه گفت: خدمات رسانی در بهشت زهرا (س) در همه ابعاد به ویژه خدمات مجتمع عروجیان، مباشرین و همچنین تعامل و خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا در کل کشور باید به صورت یک مدل مدیریتی تبیین شود و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها از نحوه خدمات رسانی سازمان بهشت زهرا (س) با توجه به خصوصیات و شاخصه‌های آن الگو برداری کنند.

حسن زاده افزود: سازمان بهشت زهرا (س) ویژه گی‌های متعددی دارد. مدیریت مستقل و کارآمد، خودکفایی در عین پاسخگویی، ارائه خدمات فرهنگی گوناگون، مدیریت خلاق و به روز شده و جمعی از ویژگی‌های مدیریتی که در ذات خدمات رسانی این سازمان نهفته است.

نظر شما