شناسهٔ خبر: 67420035 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

کارکنان پای صندوق رأی در این استان فردا تعطیل هستند

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: کارکنان دولت پای صندوق های رای، مرکزی، فردا شنبه تعطیل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بهنام نظری شامگاه جمعه در محل ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: بر اساس قانون، ساعت ۲۴ زمان‌پایان انتخابات است اما مسؤولان شعب مکلفند تا آخرین فردی که در شعب حضور دارند، رأی‌گیری انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: با توجه به اینکه شمارش آرا در شعب، پس از ساعت ۲۴ آغاز و زمان بر است می‌انجامد از این رو کارکنان دولتی که در شعب اخذ رأی حضور دارند، فردا (شنبه) نهم تیرماه تعطیل هستند و این تعطیلی شامل کارکنان شیفتی نیست. و باید هماهنگی لازم با مجموعه خود داشته باشند.

رسانه‌ها، مشارکت مردم را به تصویر کشیدند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی هم گفت: در راستای تأمین امنیت انتخابات، هفت هزار نفر از نیروهای بسیجی در این استان فعالیت داشتند.

سردار مرتضی عمومهدی افزود: رده‌های مختلف سپاه روح‌الله از یک ماه گذشته، اقدامات تبیینی و روشنگری مناسبی در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم انجام دادند.

وی بیان کرد: در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳، نقش رسانه‌ها در افزایش مشارکت مردم برجسته بود و امروز (جمعه) هم لحظه به لحظه مشارکت مردم را به تصویر کشیدند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی می‌افزاید.

نظر شما