شناسهٔ خبر: 33969890 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سالاری:

امروز غالب تصمیم سازان، بجای پاسخگویی، اپوزیسیون شده اند

عضو شورای شهر از اپوزیسیون شدن تصمیم سازان به جای پاسخگویی انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا و حذف محدودیت زوج و فرد در واکنش به انتقادات اعضای شورای شهر به این طرح گفت: این طرح را ما خودمان در شورای شهر تصویب کردیم و اکنون داریم به این طرح انتقاد می‌کنیم.

محمد سالاری ادامه داد: امروز غالب تصمیم گیران اپوزیسیون شده اند، چراکه اپوزیسیون بودن محبوبیت می‌آورد.

وی با بیان اینکه من اکنون در تایید یا رد این طرح صحبت نمی‌کنم اظهار داشت: مگر روزی که به این طرح رای دادیم نسبت به آن آگاهی نداشتیم که اگر نداشتیم، اشکال به خودمان وارد است. ما مسئول اداره شهر هستیم و اکنون باید پاسخگو باشیم، نه اینکه صرفا پاسخگویی را از معاونت بخواهیم.

باید زمانی را تعیین کنیم و فرصتی برای اجرا بدهیم، سپس گزارشی از میزان تاثیرگذاری اجرای این طرح در کاهش ترافیک و آلودگی هوا یا رضایتمندی ساکنان محدوده طرح بیاورند و بعد تعیین تکلیف کنیم.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های غالب شورای پنجم تصمیم گیری مبتنی بر پیوست‌های مطالعاتی است گفت: اینکه دائما روال گذشته را ادامه دهیم صحیح نیست و باید به مدیرانمان اجازه تغییر و خلاقیت بدهیم البته خلاقیت مبتنی بر پیوست‌های مطالعاتی، اصلا دلیل برخی مشکلات امروز در کشور نیز همین اصرار بر ادامه روند‌های گذشته است.

انتهای پیام/

نظر شما