شناسهٔ خبر: 67359603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

ّ

آقای قاضی زاده! دروغگو را به جهنم می برند و "زَقّوم" به خوردش می دهند

اگر حتی اندکی تقوا و به قبر و قیامت اعتقاد دارید، حرف تان را اصلاح و از وزیر وقت که به او دروغ بستید حلالیت بخواهید که چهار رأی یا پست دولت بعدی، ارزش این همه دروغ بافی و بدنامی ندارد.

صاحب‌خبر -

عصر ایران - امیر حسین قاضی زاده هاشمی در مناظره چهارم برای حمله به  دولت قبل گفت: وزیر شهرسازی روحانی حتی یک مسکن هم نساخت و خودش هم این را گفت و به آن افتخار کرد.

حالا ببینیم ماجرا چه بود و وزیر راه و شهرسازی وقت چه گفته بود. 
عباس آخوندی، مخالف روش ساخت و ساز مسکن به شیوه مسکن مهر بود. با این حال وقتی وزیر شد، کلی تعهدات متوجه این وزارتخانه بود. بنابر این او به همه تعهدات عمل کرد و مسکن مهرها را ساخت و تحویل داد ولی در مراسم افتتاح هیچ کدام از آنها حاضر نشد و بهره برداری تبلیغاتی نکرد. 

آخوندی همان زمان در این باره گفته بود: من می‌توانستم دستکم هر هفته یک پروژه افتتاح کنم؛ اما نمی‌خواستم پروژه‌ای را ترویج کنم که بنیان آن را نادرست می‌دانم. در عین حال خودم را متعهد به شهروندان و خریداران مسکن مهر می‌دانستم. پس ضمن پیگیری کار و اتمام آن، حتی یک مورد را شخصاً افتتاح نکردم.

در زمان وزارت 60 ماهه او، تعهد ساخت یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی وجود داشت و او یک میلیون و 50 هزار واحد را تکمیل کرد و کلیدهایش را تحویل خانواده ها داد. (بقیه نیز چون در اراضی دارای مالک معارض بودند، با شکایت مالکان زمین ها درگیر پرونده قضایی شده بودند و نمی شد تکمیل شان کرد).

پس او مسکن ساخت ولی برخلاف برخی ها که برای افتتاح پل روی یک جوی آب، دهها عکاس و فیلمبردار و خبرنگار را به خط می کنند، هنگام تحویل خانه ها "مراسم افتتاحیه فاز فلان مسکن مهر با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی" برگزار نکرد و جلوی دوربین ها روبان نبرید!

پس مسلم است که عباس آخوندی چنان چیزی نگفته و امیرحسین قاضی زاده هاشمی، جلوی دوربین و مقابل چشم میلیون ها رسماً و علناً و صراحتاً "دروغ" گفته است.

به جناب ایشان من باب نهی از منکر می گوییم: دروغگو دشمن خداست، او را به جهنم می برند و زقوم* به خوردش می دهند. اگر حتی اندکی تقوا و به قبر و قیامت اعتقاد دارید، حرف تان را اصلاح و از وزیر وقت که به او دروغ بستید حلالیت بخواهید که چهار رأی یا پست دولت بعدی، ارزش این همه دروغ بافی و بدنامی ندارد.
 اگر هم ندارید منتظر روزی باشید که ندا در آید: "لمن الملک الیوم؟ لله الواحد القهار!" (امروز - قیامت - فرمانروايى از آنِ كيست؟ از آنِ خداوند يكتاى قهّار است!) تا ببینیم آیا آنجا هم می توانید در حضور قاضی قیامت، از روی کاغذ، خیلی سلیس و روان و بی استرس دروغ قرائت کنید؟!

  فیلم دیگری از حرف های آخوندی درباره مسکن مهر را در تلویبیبون ببینید.
*خوراک جهنمیان

نظر شما