شناسهٔ خبر: 33975435 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پاسخ سالاری به منتقدان طرح کاهش آلودگی: همه اپوزیسیون شده‌اند!

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در پاسخ به انتقاد اعضای شورای شهر از طرح کاهش آلودگی هوا گفت: غالب تصمیم‌گیران کشور از شخص اول دولت تا سطوح دیگر، اپوزیسیون شده‌اند، چون اپوزیسیون محبوبیت می‌آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد سالاری پس از ارائه گزارش پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران درباره اجرای محدوده کنترل آلودگی هوا و حذف محدوده زوج‌وفرد در واکنش به انتقادات اعضای شورای شهر تهران به این طرح اظهار کرد: این طرح را ما خودمان در شورا تصویب کردیم و اکنون داریم به این طرح انتقاد می‌کنیم.

وی افزود: امروز غالب تصمیم‌گیران نظامات تصمیم‌گیری کشور از شخص اول دولت تا سطوح دیگر اپوزیسیون شده‌اند، چرا که اپوزیسیون بودن محبوبیت می‌آورد.

وی با بیان اینکه "من اکنون در رد یا تأیید این طرح صحبت نمی‌کنم" گفت: مگر آن روزی که به این طرح رأی دادیم نسبت به آن آگاهی نداشتیم که اگر نداشتیم اشکال به خودمان است، ما مسئول اداره شهر هستیم و اکنون باید پاسخگو باشیم نه اینکه صرفاً پاسخگویی را از معاونت بخواهیم و زمانی را تعیین کنیم و فرصتی برای اجرا بدهیم و سپس گزارشی از میزان تأثیرگذاری اجرای این طرح در کاهش ترافیک و آلودگی هوا و یا رضایتمندی ساکنان محدوده طرح بیاورند و بعد تعیین تکلیف کنیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری تهران با ابراز اینکه یکی از رویکردهای شورای پنجم تصمیم‌گیری مبتنی بر پیوست‌های مطالعاتی است گفت: این‌که دائماً روال گذشته را ادامه دهیم صحیح نیست و باید به مدیران اجازه تغییر و خلاقیت بدهیم البته خلاقیت مبتنی بر پیوست‌های مطالعاتی. اصلاً دلیل برخی مشکلات امروز در کشور همین اصرار بر ادامه روندهای گذشته است.

انتهای پیام/+

 

نظر شما