شناسهٔ خبر: 33971279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اپوزیسیون بودن محبوبیت می‌آورد

تهران - ایرنا- «محمدسالاری» رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز غالب تصمیم گیران کشور از شخص اول دولت تا سطوح دیگر، اپوزیسیون شده اند، چرا که اپوزیسیون بودن محبوبیت می آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا این سخنان را محمد سالاری روز سه شنبه در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورا پس از ارائه گزارش معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا و حذف محدودیت زوج و فرد مطرح کرد و افزود: این طرح را خودمان در شورای شهر تصویب کردیم و اکنون داریم به این طرح انتقاد می کنیم.
وی با بیان اینکه من اکنون در تایید یا رد این طرح صحبت نمی کنم اظهار داشت: مگر روزی که به این طرح رای دادیم نسبت به آن آگاهی نداشتیم که اگر نداشتیم، اشکال به خودمان وارد است.
سالاری ادامه داد: ما مسئول اداره شهر هستیم و اکنون باید پاسخگو باشیم، نه اینکه صرفاً پاسخگویی را از معاونت بخواهیم.
عضو شورای تهران تاکید کرد: باید زمانی را تعیین کنیم و فرصتی برای اجرا بدهیم، سپس گزارشی از میزان تاثیرگذاری اجرای این طرح در کاهش ترافیک و آلودگی هوا یا رضایتمندی ساکنان محدوده طرح بیاورند و بعد تعیین تکلیف کنیم.
سالاری گفت: یکی از رویکردهای غالب شورای پنجم تصمیم گیری مبتنی بر پیوست های مطالعاتی است.
وی عنوان کرد: اینکه دائماً روال گذشته را ادامه دهیم صحیح نیست و باید به مدیرانمان اجازه تغییر و خلاقیت بدهیم و مشکلات امروز در کشور نیز همین اصرار بر ادامه روند های گذشته است.
تهرام/۷۲۴۴//‌۱۳۴۸

برچسب‌ها:

نظر شما