شناسهٔ خبر: 33929538 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی:

۷۰ هزار نفر در آزمون استخدامی آتش‌نشانی ثبت نام کردند

تهران- ایرنا- رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: تا کنون بیش از ۷۰ هزار نفر در آزمون استخدام پیمانی مشاغل آتش نشانی ثبت نام کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

سید عزیز آشنا روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه ایرنا عنوان کرد: مهلت پرداخت هزینه برای ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی آتش‌نشانی‌های سراسر کشور، در روز سه‌شنبه ۱۸ تیرماه به پایان می‌رسد و پس از آن امکان واریز وجه برای ثبت نام وجود ندارد.

وی افزود: افرادی که تا تاریخ ۱۸ تیرماه وجه ثبت نام را واریز می‌کنند، فرصت دارند تا پایان روز ۱۹ تیرماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود و بارگذاری مدارک مورد نیاز بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اقدام کنند.

آشنا افزود: همچنین افرادی که تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود و دریافت کد رهگیری اقدام کنند، تا پایان روز ۲۰ تیرماه ۹۸ فرصت دارند در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات خود از طریق مراجعه به پروفایل شأن در سایت www.hrtc.ir اقدام کنند.

آزمون مشاغل آتش‌نشانی برای چهار شغل آتش‌نشان، راننده وسایل نقلیه تندرو سنگین، کاردان آتش‌نشان و کارشناس آتش‌نشان ۱۸ مردادماه ۹۸ برای استخدام حدود ۴ هزار نفر به صورت پیمانی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون و اقدام برای ثبت نام می‌توانند به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

نظر شما