شناسهٔ خبر: 33930753 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

ثبت‌نام آزمون استخدامی آتش‌نشانی تا ۱۸ تیر

مهلت پرداخت هزینه جهت ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی آتش نشانی‌های سراسر کشور در روز ۱۸ تیر به پایان می‌رسد و پس از آن امکان واریز وجه برای ثبت نام وجود ندارد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، سید عزیز آشنا مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی افزود: تا کنون بیش از ۷۰ هزار نفر در آزمون استخدام پیمانی شهرداری‌ها ثبت نام کرده­ اند و مهلت واریز وجه ۱۸ تیر به اتمام می‌رسد.
وی ادامه داد: افرادی که تا ۱۸ تیر نسبت به واریز وجه ثبت نام اقدام کنند، فرصت خواهند داشت تا ۱۹ تیر نسبت به تکمیل ثبت نام خود و بارگذاری مدارک مورد نیاز بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir اقدام کنند.
مهندس آشنا افزود: همچنین افرادی که تا پایان روز ۱۹ تیر نسبت به تکمیل ثبت نام خود و دریافت کد رهگیری اقدام کنند، تا پایان روز ۲۰ تیر فرصت دارند در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات خود از طریق مراجعه به پروفایل خود در سایت www.hrtc.ir اقدام کنند.
مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی بیان کرد: آزمون مشاغل آتش نشانی برای چهار شغل آتش نشان، راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین، کاردان آتش نشان و کارشناس آتش نشان ۱۸ مرداد امسال و برای استخدام حدود ۴ هزار نفر به صورت پیمانی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون و اقدام جهت ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

نظر شما