شناسهٔ خبر: 33795675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان؛

اجرای طرح «افق» در ۲ بقعه از امامزادگان استان

خبرگزاری صداوسیما

طرح افق در بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج و بی‌بی حکیمه(س) گچساران با هدف پرداختن به مسائل اجتماعی اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه این استان از اجرای طرح افق با محوریت پرداختن به مسائل اجتماعی، فرهنگی و قرآنی خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح تبیین نقش بقاع متبرکه در حل معضلات اجتماعی و ترویج معارف اسلامی است.
حجت‌الاسلام قاسم مؤمنی‌شاد افزود: طرح افق از ابتدای امسال به صورت آزمایشی در بقاع امامزاده عبدالله(ع) یاسوج و بی‌بی حکیمه(س) گچساران در حال اجرا است.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: طرح افق متشکل از واحدهای فرهنگی، اجتماعی و قرآنی است که در واحد اجتماعی معضلات پیرامونی مانند طلاق، فقر و سایر مشکلات را دریافت و به هیات امنا اعلام کند تا برنامه‌ریزی لازم برای حل آن انجام شود.
حجت‌الاسلام مؤمنی‌شاد بیان کرد: یکی از برنامه‌های امسال اوقاف و امورخیریه، هزینه کردن موقوفات بدون قید مکان در این طرح است برای مثال این هزینه به خانواده‌های بی‌بضاعت شناسایی شده این طرح تعلق می‌گیرد.
وی استقبال از این طرح را در دو بقعه از امامزادگان مطلوب دانست و افزود: اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از نخبگان فرهنگی، اعضای هیات‌های مذهبی و افراد خبره برای حضور در این طرح فرهنگی دعوت می‌کند.

نظر شما