شناسهٔ خبر: 33733248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ویژه دانشجویان؛

یازدهمین دوره استانی خط امام از ۱۰ تا ۱۶ تیر در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری یازدهمین دوره استانی خط امام ویژه دانشجویان از ۱۰ تا ۱۶ تیر در دانشگاه آزاد بیرجند خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری یازدهمین دوره خط امام به صورت استانی از ۱۰ تا ۱۶ تیر در دانشگاه آزاد بیرجند خبر داد و گفت: در این دوره از میان ۶۷۵ دانشجوی متقاضی، ۱۲۰ نفر انتخاب شدند تا با مبانی اندیشه و گفتمان انقلاب آشنا شوند.

صلاحی با بیان اینکه در این دوره آموزشی خط امام، دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی، گفتمان و تفکرات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب آشنا می‌شوند، افزود: در این دوره سه کتاب با عنوان طرح کلی اندیشه اسلامی، انسان ۲۵۰ ساله، جدال دو اسلام و خلاصه جلد ۲۱ صحیفه امام خمینی (ره) به دانشجویان تدریس می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در ادامه به برگزاری بیست و چهارمین دوره طرح ولایت کشوری اشاره کرد و گفت: امسال ۲۱۸ دانشجو از خراسان جنوبی به این دوره اعزام می‌شوند که نسبت به دوره‌های گذشته، تعداد دانشجویان اعزام شده افزایش چشمگیر داشته است.

وی با بیان اینکه در این دوره طرح ولایت دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی آشنا می‌شوند، افزود: این دوره در ۲ بازه زمانی در نیمه تیر و نیمه شهریور به مدت ۴۰ روز در مشهد برگزار خواهد شد.

صلاحی همچنین به برگزاری دوره اسلام ناب با هدف گفتمان‌سازی امامین انقلاب اشاره کرد و گفت: ۳۰ نفر از دانشجویان به صورت تیمی ۱۸ تیرماه در تهران در این دوره شرکت خواهند کرد.

وی در پایان از اعزام ۱۲۰ نفر از دانشجویان در قالب سه کاروان به اردو‌های راهیان نور غرب خبر داد و خاطرنشان کرد: این اعزام در مرداد ماه امسال انجام خواهد شد.

نظر شما