شناسهٔ خبر: 33363440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار جدید گمیشان پیگیر تعهدات دستگاه‌ها برای سیل‌زدگان باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: قطعا فرماندار جدید کار سختی پیش‌رو خواهد داشت تا پیگیر تعهدات دستگاه‌های مختلف برای مناطق سیل‌زده گمیشان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی فرمانداری گمیشان، عبدالرضا چراغعلی در آیین تکریم و معارفه فرماندار گمیشان با اشاره به حادثه سیل و تلاش مردم و مسؤولان در این زمان و همچنین گرامیداشت یاد شهدای خدمت شهرستان گمیشان اظهار کرد: عالی‌ترین مقامات کشوری از تلاش فرماندار گمیشان و مردم و مسوولان در مقابله با بحران سیل ابراز رضایت کردند. 

وی تصریح کرد: فداکاری‌های صورت گرفته درجریان سیل یادآور دوران دفاع مقدس بود که با وجود مشکلات مالی تمامی مردم ایران نیز در حادثه سیل همچون دوران دفاع مقدس خالصانه کمک کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به تجارب دستمرد در مسؤولیت‌های مختلف گفت: با توجه به شرایط شهرستان گمیشان از آقای دستمرد انتظار می‌رود که پیگیر حل مشکلات مردم به خصوص مردم سیل‌زده باشند.

چراغعلی مسؤولیت را امانتی الهی دانست و گفت: قطعا فرماندار جدید کار سختی پیش‌رو خواهند داشت تا پیگیر تعهدات دستگاه‌های مختلف برای مناطق سیل‌زده گمیشان باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در پایان برای توماج و دستمرد آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است در این مراسم، احمد دستمرد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گمیشان معارفه و از زحمات توماج تقدیر شد.

لازم به ذکر است توماج با حکم قطعی وزیر کشور به عنوان فرماندار آق قلا منصوب شد. 


انتهای پیام/2307/ق

نظر شما