شناسهٔ خبر: 33243036 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تندروان: روز خوب‌مان بود/شاید جوان‌ترها بعد از قطعی شدن صعود بیشتر بازی کنند

کارشناس والیبال گفت: ایران در بازی برابر چین یکی از روزهای خوبش را سپری کرد و به راحتی حریفش را شکست داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا تندروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر یک ایران مقابل چین در دومین بازی از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: بازیکنان ایران امروز با اعتماد به نفس بالایی بازی کردند و در تمام مهارت‌ها خوب بود. ملی‌پوشان ایران امروز در برخی فاکتورها واقعاً فوق‌العاده بودند، اما حملات کوبنده و اسپک‌های قدرتمند مهمترین عامل پیروزی‌مان مقابل چین شد بود.

وی ادامه داد: امروز در حملات خیلی بهتر از چین بودیم و در توپ‌های برگشتی هم عملکرد قابل توجهی داشتیم. این نکته را هم باید مدنظر داشت که وقتی حملات خوب باشد بازیکنان با خیال راحت‌تری هم سرویس می زنند. خیلی از مواقع بازیکنان ایران سرویس‌هایی با ریسک بالا زدند و خوشحالم که به راحتی چین را شکست دادیم. امروز یکی از روزهای خوب والیبال ایران در چند سال اخیر بود و ملی‌پوشان بسیار خوب و روان بازی کردند.

کارشناس والیبال ایران با اشاره به کم بازی کردن بازیکنانی مانند یلی، مجرد، شریفی، کریمی و ... خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بعد از چند سال ناکامی ایران در لیگ جهانی حالا بیشتر توجه تیم به گرفتن نتیجه است که البته شاید راه درستی هم باشد تا تیم با اعتماد به نفس در مسابقات انتخابی المپیک حضور پیدا کند. هدف تیم ملی گرفتن نتیجه در لیگ ملت‌ها است تا تیم در سال المپیک اعتماد به نفس بالایی داشته باشد. به نظر من بعد از گرفتن امتیازهای مناسب و شاید قطعی شدن صعود به مرحله نهایی کادر فنی می‌تواند بیشتر به جوان‌ترها میدان دهد.

تندروان با بیان اینکه جدی‌ترین رقبای ما برای حضور در المپیک چین و استرالیا هستند، گفت: به نظر من استرالیا خطرناک‌تر از چین است، چراکه آنها همیشه برای المپیک برنامه‌ریزی خوبی دارند و ما هم قبلاً از آنها زخم خورده‌ایم. امیدوارم تمام این تلاش‌ها در نهایت با صعود به المپیک تکمیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما