شناسهٔ خبر: 33094960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه شب نوزدهم ماه رمضان برخی از هیئت‌ها و مساجد استان

مردم روزه دار قزوین در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور در امامزاده ها، مساجد و هیئت های مذهبی با نیایش و تفکر این شب را قدر می دانند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, مراسم آستان مقدس امامزاده حسین(ع)  در شب‌های احیا از ساعت 22:30 دقیقه آغاز خواهد شد.
حجت‌الاسلام تلخابی در شب 19 رمضان،  آیت الله عابدینی در شب بیستم یکم و آیت‌الله اسلامی نیز در شب بیست و سوم سخنرانان این مراسم خواهند بود.
آستان امامزاده اسماعیل(س):
مراسم احیا و عزاداری این شب‌های آستان امامزاده اسماعیل نیز از ساعت 23 با مداحی ذاکرین اهل بیت و قرائت دعای جوشن کبیر برگزار خواهد شد.
آستانه مقدسه آمنه خاتون(س):
در آستانه مقدسه آمنه خاتون(س) عزاداران می‌توانند در این سه شب از ساعت 23، با نوای گرم حاج محمد نبوی به راز و نیاز با معبود بپردازند.
مساجد شهر محمودآباد:
مراسم احیا شب‌های قدر در شهر محمودآباد نیز از ساعت 23 آغاز خواهد شد. مراسم احیا به صورت همزمان در سه مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، امام سجاد(ع) و همچنین امام علی(ع) برگزار می‌شود.
مسجد مسلم بن عقیل(ع):
مراسم عزاداری شهادت حضرت علی(ع) و احیاء شب‌ قدر در مسجد مسلم بن عقیل(ع) مینودر قزوین در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام شهسواری و حجت‌الاسلام مهدی‌جو سخنران و حامد باقری و کربلایی مهدی یغموری مداح مراسم این شبها در این مسجد هستند.
هیئت یا زهرا(س) محمدیه؛
در محمدیه مراسم مراسم احیای شب‌ قدر از ساعت ۲۲:۳۰ در جوار مزار شهدای گمنام این شهر برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام رحیمی و حجت‌الاسلام اوتارخوانی سخنران اصلی این مراسم هستند.
مسجد حضرت امیر(ع) پونک:
مراسم این مسجد در بلوار امیرکبیر با سخنرانی حجت‌الاسلام سجاد علیخانی از ساعت 22:30 دقیقه آغاز خواهد شد.
مسجد جوادالائمه(ع) راه آهن:
مراسم احیاء شب‌ قدر در مسجد جوادالائمه(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، حجت‌الاسلام شیخ حسن رامندی و حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی برگزار می‌شود.این مراسم از ساعت 22:30 دقیقه برگزار می‌شود.
مسجد محمدرسول الله(ص):
مراسم مسجد محمد رسول‌الله قزوین از ساعت 22:30 دقیقه نوای گرم کربلایی مرتضی کیان و سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی‌نژاد برگزار می‌شود.
هیئت حسین جان(ع):
مراسم احیای شب قدر و عزاداری امیرالمومنین(ع) درشب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع المهدی(عج) واقع در میدان حافظ منطقه مینودر قزوین از ساعت ۲۲:۳۰آغاز می‌شود.
سخنران اصلی این مراسم حجت‌الاسلام سید مهدی خضری است.
 هیئت خادمان مهدی(ع):
مراسم هیئت خادمان مهدی قزوین در مسجد ولایت قزوین نیز از ساعت 23 آغاز می‌شود. حجت‌الاسلام کرمانشاهی سخنران این مراسم خواهد بود.
 مسجد امام حسن عسگری(ع):
مراسم احیای شب قدر و عزاداری امیرالمومنین(ع) درشب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در شهرک کوثر قزوین با سخنرانی آیت‌الله عابدینی، آیت‌الله اسلامی و حجت‌الاسلام قابل برگزار خواهد شد.
 مسجد محمدرسول‌الله اقبالیه:
مراسم احیاء شبهای قدر در مسجد محمدرسول‌الله اقبالیه از ساعت 23 آغاز می‌شود. سردار سبزمکان، حجت‌الاسلام عباسی و حجت‌الاسلام معقول سخنرانان این مراسم خواهند بود.
 مسجد جامع صاحب‌الزمان(عج) بیدستان:
مراسم احیاء و عزاداری شبهای قدر در مسجد جامع صاحب‌الزمان(عج) بیدستان از ساعت 22 و با سخنرانی حجت‌الاسلام اینانلو برگزار خواهد شد.
 مسجد فاطمه‌الزهرا تاکستان:
ویژه برنامه شهادت امام علی( ع) و احیاء شبهای قدر از ساعت 22:30 دقیقه در فاز 1 مسکن مهر تاکستان و در مسجد فاطمه الزهرا تاکستان برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام حسینی و طاهرزاده سخنرانان این مراسم خواهند بود.
 
 

نظر شما