شناسهٔ خبر: 67580013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

10 درصد ورزشکاران اعزامی کشور به المپیک پاریس قزوینی هستند

استاندار قزوین: استاندار قزوین گفت: استان قزوین یک درصد جمعیت کشور را دارا است؛ ۱۰ درصد المپین‌های اعزامی کشور را تشکیل داده و امید است این موفقیت با مدال‌های خوش رنگ هم همراه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مراسم بدرقه کاروان استان قزوین به مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی  در این مراسم گفت: ورزشکاران عزیز استان قزوین که به مسابقات المپیک و پارالمپیک اعزام می‌شوند انسان‌های کامل از حیث موفقیت در عرصه ورزش و تقید به رعایت اخلاق و خلق حسنه هستند و الگویی بسیار مناسب برای نسل جوان هستند.

استاندار قزوین افزود: تواضع، فروتنی و عشق و محبت به دیگران یکی از مهم‌ترین خصوصیت‌های ورزشکاران استان است و امیدواریم همواره موفق و سربلند باشند.

وی ادامه داد: از ملت قهرمان‌پرور و افتخار آفرین قزوین که پرورش دهنده، حامی و پشتیبان بسیاری از نام‌آوران و افتخار آفرینان کشور در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه ورزش هستند، تشکر می‌کنم و امیدوارم این موفقیت‌ها روز به روز افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه این ورزشکاران نشان دادند در هر شرایط و امکانات و با وجود تمامی کمبود و کاستی می‌توان با تلاش، نتیجه گرفت گفت: همین که کسی فخر حضور در المپیک را در بین میلیون‌ها نفر کسب می‌کند نشان دهنده استعداد، هوش بالا، همت، پشتکار، تخصص و روحیه بالا است و باید قدردان این ورزشکاران بود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران با تمام توان در مسیر اعتلای ایران عزیز فداکاری می‌کنند، افزود: آیت الله رئیسی هم جان و آبروی خود را فدای تعالی ایران کرد و نامش در تاریخ ایران جاودانه شد و خوشا به حال کسانی که در عرصه‌های مختلف برای ایران فداکاری کنند و نامشان در این جغرافیا ماندگار می‌شود.

از استان قزوین شش قهرمان و مربی به مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اعزام می‌شوند که در تاریخ استان قزوین یک رکورد بی نظیر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما