شناسهٔ خبر: 33027233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۳۱ خرداد ماه آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل

مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان زنجان گفت: ۳۱ خرداد ماه آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان زنجان، هاشم دینی اظهار کرد: بر اساس اصلاحیه قانون مالیات‌ها، همچون سال گذشته صاحبان مشاغل تا پایان خرداد‌ماه مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان ارائه کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان زنجان گفت: با توجه اینکه ۳۱ خرداد آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است، شرط برخورداری از معافیت و نرخ صفر مالیاتی، ارائه اظهارنامه مالیاتی است.

وی با اشاره به اینکه قانونگذار در قانون مالیات‌های مستقیم به منظور توسعه کسب و کار، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و حمایت از برخی مشاغل فرهنگی-هنری تسهیلات و مشوق‌هایی در نظر گرفته است، ارائه به موقع اظهارنامه مالیاتی را، شرط برخورداری از این تسهیلات عنوان کرد.
دینی با اشاره به اینکه این مهلت براساس قانون غیر قابل تمدید است از صاحبان مشاغل خواست حداکثر تا ۳۱ خردادماه سال جاری با ورود به سامانه عملیات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.tax.gov.ir نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی بدون مراجعه به ادارات مالیاتی اقدام کنند.

انتهای پیام/73005/ق

نظر شما