شناسهٔ خبر: 32977888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

یادواره شهدای نیروی انتظامی اسلام آبادغرب برگزار شد

فرمانده نیروی اسلام آبادغرب گفت: یادواره شهدای نیروی انتظامی اسلام‌آباد غرب با حضور ۵۷ خانواده شهید و ۶۰ جانباز این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرمانده نیروی انتظامی اسلام آبادغرب پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای نیروی انتظامی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به آیات قرآنی، اظهار داشت: این یادواره برای نخستین‌بار در راستای تجلیل از مقام والای شهدای نیروی انتظامی در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ‌سلیم سلیمی تصریح کرد: این یادواره با حضور 57 خانواده شهید و 60 جانباز برگزار شد.

امام جمعه اسلام آبادغرب نیز در ادامه ضمن تشکر از برگزاری چنین مراسمی، گفت: پدر و مادر و خانواده بزرگ شهدا قدر شهید و شهادت را می‌دانند و بالاترین و بهترین مسافرت‌ها از این دنیا همان شهادت است و در دین اسلام شهید و شهادت ارزش والایی دارد.

حجت الاسلام محمد‌طه مهری ادامه داد: بعد از 1400 سال از حادثه کربلا همچنان شور و شوق شهید کربلا زنده نگه‌داشته شده است و یادواره شهدای کربلا در محرم و صفر هر سال گرامی داشته می‌شود و چنین یادواره‌هایی نشان از عظمت شهدا است، وظیفه ما همین زنده نگهداشتن یاد شهداست.

وی بیان کرد: جمع می‌شویم و یاد و نام شهدا را گرامی می‌داریم برای این است که از آنان الگو بگیرم و راه و رسم آنان را ادامه دهیم، یکی از درس‌های شهدا به ما و جامعه به یادگار گذاشتند درس مقاومت، استقامت، صبوری در مقابل دشمنانی است که این روزها در حال پیشبرد نقشه‌های خود هستند.

انتهای پیام/پ

نظر شما