شناسهٔ خبر: 32897730 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پارس جنوبی – پرسپولیس؛ جدال بالا نشینان در هفته پایانی لیگ

در چارچوب هفته سی ام و پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس پنجشنبه(۲۶ اوردیبهشت) ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم می‌روند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، در چارچوب هفته سی ام و پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس تهران پنجشنبه (26 اوردیبهشت) ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی جم  به مصاف هم می‌روند .

 

تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز باعث شد تکلیف قهرمان این دوره از بازی‌های لیگ برتر به هفته آخر کشیده شود،سرخپوشان درصدد هستند تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنند و به هت تریک قهرمانی در لیگ برتر برسند، تیم پرسپولیس تنها با کسب یک مساوی در این دیدار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 97-98 می شود.

 

پرسپولیس برای این مسابقه محرومی ندارد، اما بشار رسن، محمد انصاری و حسین ماهینی مصدوم هستند و به دیدار با پارس نمی‌رسند.

 

سرخپوشان در ۲ فصل گذشته با ۶۴ و ۶۶ امتیاز به قهرمانی رسیدند،در حال حاضر شاگردان  برانکو با کسب ۵۸ امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارند و سپاهان اصفهان، استقلال تهران، پدیده شهر خودرو و تراکتورسازی در رده‌های بعدی هستند.


پارس جنوبی جم نیز با توجه به نداشتن دغدغه های کسب سهمیه و سقوط به دسته پایین تر بدون هیچ دغدغه ای به مصاف تیم مدعی پرسپولیس می رود.

نظر شما