شناسهٔ خبر: 32812637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با هدف ارتقای تولیدات داخلی؛

سامانه کشوری کسب و کار در پارک علم و فناوری گیلان راه‌اندازی شد

سامانه کشوری کسب و کار (سککوک) با هدف ارتقای تولیدات داخلی و تولید ناخالص ملی کشور و مدیریت منابع، با حضور مسئولان استانی و کشوری در گیلان رونمایی و راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه کشوری کسب و کار (سککوک) با هدف ارتقای تولیدات داخلی و تولید ناخالص ملی کشور و مدیریت منابع، با حضور مسئولان استانی و کشوری در گیلان رونمایی و راه اندازی شد.
 
آیین رونمایی از این سامانه در محل پارک علم و فناوری گیلان و با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، رئیس پارک علم و فناوری گیلان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان و برخی از مسئولان استانی و سایر فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع کوچک سامانه سککوک در گیلان برگزار شد.

سککوک (سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار)، سامانه‌ای در راستای ارتقا و تسهیل تعاملات داخلی و بین‌المللی است و از مزیت‌های رقابتی این سامانه می‌توان به کارگیری و ارائه روش‌های مدرن ارتقای بازار با مدیریت زنجیره تامین، به کارگیری موثر الگو‌های گردش اعتباری و ارائه روش‌های مدرن تامین مالی زنجیره تامین و ارائه روش‌های مدرن مدیریت لجستیک اشاره کرد.

همچنین خدمات عمومی این سامانه؛ ارائه محصولات و خدمات هر عضو از طریق ویترین مجازی اختصاصی، خدمات بازاریابی و ارتقای فروش، خدمات مبتنی بر رایانش ابری، خدمات آموزشی و ارتقای مهارت و خدمات مشاوره‌ای است.

نظر شما