شناسهٔ خبر: 32794399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روایت منصوریان از آنچه در عراق رخ داد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با تمام وجود کربلا را دوست داریم زیرا پایگاه شیعیان است، همه مردم ایران بچه هیأتی هستند و کیف کردم آن‌جا بودم، دوست دارم دوباره می‌رفتیم اما دیگر امکانش نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌رضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به فولاد و افشین قطبی خوش آمد می‌گویم، افشین به من کمک کرده و روزهای خوبی در تیم ملی با وی داشته‌ام، در سال‌های اول مربی‌گری‌ام کمک کرده و مدیون وی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: بازی سختی داریم، زیرا برای ما و تیم قطبی و سایپا رسیدن به رده ششم جدول مهم است.

وی ادامه داد: قطبی استارتی برای من زد و من را وارد فضای علمی کرد، آدم راست‌گویی است و نکته منفی در وی ندیدیم، در تیم ملی هم به پرچم کشور احترام می‌گذاشت؛ فولاد فوتبال خوبی روی زمین بازی می‌کند و صخره خوبی مقابل تیم‌های بالایی جدول بود.

منصوریان با اشاره به صعود ذوب آهن از مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا گفت: به مجموعه ذوب تبریک می‌گویم، زیر این پرچم افتخارآفرینی می‌کنیم و امیدوارم مسیر را محکم را جلو برویم، در جدول دور برگشت سوم یا چهارم هستیم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: رقابت ما برای ششم جدول است و موفقیت بزرگی خواهد بود، تفکر آن‌ها نیز همین است، بازی ما با فولاد جنگی برای نیم فصل دوم است؛ افشین تیم را خوب می‌شناسد، خوب حریف را آنالیز می‌کنیم و بازیکنان درست متوجه می‌شوند

وی اذعان داشت: بازیکنان خیلی خوب هستند، یک خانواده هستیم و از ثانیه‌های حضور در ذوب آهن لذت می‌بریم، از مدیر عامل تا سرپرست همه خوب هستند.

منصوریان با بیان این که من هم از گوشه و کنار حواشی را می‌شنوم، تاکید کرد: مدیر عامل و مدیر کارخانه خوب داریم، فقط می‌دانم خیلی از مواقع باید دست‌ها محکم در دست هم باشد

وی اظهار داشت: در بهترین زمان هستیم و اگر متحد بمانیم و نگاه پدرانه داشتیم خیلی جای رشد وجود دارد، جوانان خوبی داریم که برخی شانس بازی نداشته‌اند، از تولیدات آکادمی استفاده می‌کنیم و فقط حمایت می‌خواهیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این که هیچوقت به نقطه منفی فکر نکرده‌ام و همیشه مثبت هستم، یادآور شد: اصفهان همیشه میزبان‌هایی خوبی است و نهایت مهمان‌نوازی را انجام می‌دهد، از حضور در اصفهان خیلی خوشم آمده، از فضا و مردمش؛ حاشیه ندارم و فضای رسانه‌ای فقط برای حمایت از تیم است و مانند تهران نیست، تیم متحد است و سرباز استان اصفهان است

منصوریان در خصوص حواشی بازی الزورا گفت: تصویر‌برداری کاملاً برنامه‌ریزی بود، کارگردان یک صدم اتفاقات را نشان داد، وقتی عقب افتادیم خود را زمین می‌زدند، البته بازیکنان خیلی ناراحت بودند و به دنبال نظم بودند.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: فخرالدینی به دنبال توپ بود اما خیلی دیر توپ به وی می‌رسید و از آن‌جا همه چیز شروع شد، اوجش زمانی شد که حبیب‌زاده گل دوم را زد و آن‌ها متوجه شدند حذف شده‌اند و از کوره در رفتند.

منصوریان بیان داشت: اگر حدادی‌فر دیرتر مشت می‌خورد، مشخص نبود چه اتفاقی می‌افتاد، نوشابه شیشه‌ای به سمت نیمکت پرتاب می‌کردند، فاصله من با هوادار 3 متر بود، 50 یگان ویژه بود که نمی‌توانستند کنترل کنند؛ بعد از گل تساوی هواداران وارد زمین شدند و میلاد و قاسم را با لگد و مشت زدند.

سرمربی ذوب‌آهن همچنین تصریح کرد: برای یک لحظه 20 نفر داخل زمین بودند اما تصویر‌‌بردار چیز‌های دیگر را نشان داد، کار میلاد را تأیید نمی‌کنم و کار خوبی نبوده است اما باید دید چه اتفاقی می‌افتد که این‌گونه می‌شود؛ کار ما تدافعی بود ئ وقتی به ایران و ایرانی فحش بدهند آدم به‌هم می‌ریزد.

وی عنوان داشت: هر چیز فکر کنید پرتاب کردند، البته باید بیشتر خویشتن‌دار بود، باید دنبال این باشیم که چرا این اتفاق رخ داده است؛ البته تیم الزورا کاملاً حرفه‌ای برخورد کردند و در کل تبریک می‌گویم به فوتبال عراق که بعد از 18 سال به آسیا آمدند اما باید این اتفاقات را کنترل کنند و تحمل باخت داشته باشند.

منصوریان افزود: با تمام وجود کربلا را دوست داریم زیرا پایگاه شیعیان است، همه مردم ایران بچه هیأتی هستند و کیف کردم آن‌جا بودم، دوست دارم دوباره می‌رفتیم اما دیگر امکانش نیست.

سرمربی ذوب‌آهن عنوان داشت: گلی که به الزورا زدیم تاکتیکی بود و نیمه اول موفق بودیم، خیلی کم شده تا نیمکت بروم و لا به لای بازیکنان بپر بپر کنم زیرا در سیستم مربی‌گری بداخلاق هستم؛ کامبک زدن خیلی انرژی می‌گیرد و باعث می‌شود حرص بخوریم و خیلی سخت است.

وی همچنین بیان داشت: میل به برگشتن در بازیکنان وجود دارد که باعث افتخار است، قول می‌دهم این اتفاقات دیگر رخ ندهد، امیدوارم فردا 3 امتیاز را بگیریم؛ اوساگونا محروم است و مصدوم نداریم اما به برخی بازیکنان استراحت می‌دهیم و نمی‌خواهیم تیم آسیب ببیند.

منصوریان با بیان این‌که 90 درصد تیم سال بعد همین خواهد بود، گفت:  با آذری برای فصل بعد صحبت‌هایی انجام داده‌ام و برنامه هم داده‌ام اما دیگر تصمیم با باشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/63090/م30/

نظر شما