شناسهٔ خبر: 32789160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه در واکنش به بدعهدی آمریکا و اروپا

فرماندار مهریز از مردم شهرستان مهریز برای حضور حداکثری در راهپیمایی برای حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی و محکوم کردن بدعهدی آمریکا و اروپا دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، فرماندار مهریز از برگزاری راهپیمایی مردمی هم‌زمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه خبر داد و گفت: در پی بدعهدی‌های آمریکا و اروپا و عدم تعهد به وظایف خود در برجام، شورای عالی امنیت ملی بیانیه‌ای صادر کرده است و مردم فردا با حضور در راهپیمایی اقدامات غیرانسانی آمریکا و اروپا را محکوم می‌کنند.

رضا زارع زاده بابیان اینکه این راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه و از مسجد جامع ولیعصر (عج) به سمت مقر سپاه قدیم این شهرستان ادامه دارد خاطرنشان کرد: این راهپیمایی می‌تواند نشانگر حمایت مردم از تصمیم اخیر مسئولان نظام مبنی بر عدم صادرات آب‌سنگین و کیک زرد و آغاز فعالیت‌های جدی هسته‌ای باشد.

گفتنی است؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای از مردم ولایتمدار ایران برای شرکت گسترده در راهپیمایی سراسری حمایت از بیانیه و تصمیم شورای عالی امنیت ملی دعوت کرد. در این اطلاعیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مذاکرات هسته‌ای با کشورهای موسوم به 5+1 و توافق برجام اثبات‌کننده حسن نیت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و بیانگر بی تعهدی، بدعهدی و غیرقابل‌اعتماد بودن سردمداران خون‌آشام آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی شیطان بزرگ است. گذشت چندین سال از توافقنامه برنامه جامع مشترک و پایبندی دقیق ایران به تعهدات حداکثری با خروج رذیلانه آمریکای پلید از برجام و بدقولی وقیحانه کشورهای اروپایی نه‌تنها هیچ مشکلی از مشکلات قبلی حل نشد، بلکه با اقدامات ضد بشری و به مصداق عینی جنایت‌ ضد انسانی دشمن ضمن تشدید تحریم‌های ظالمانه در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و روانی آرایش جنگی شکل‌گرفته و آحاد ملت سلحشور و غیور ایران را هدف قرار داده است که به توفیق الهی ملت مقاوم علیرغم همه سختی‌ها و تنگناهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ضعف مدیریت داخلی با حفظ وحدت و انسجام ملی و حضور پرشورتر از قبل درصحنه بر سختی‌ها فائق آمده و با شکست سنگین دیگری دشمن را به خاک مذلت خواهد نشاند. لذا در همین رابطه از مردم شریف، متدین و مقاوم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی سراسری نمایش پشتوانه مردمی از تصمیم اخیر مسئولین نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی که مقابله مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بدقولی‌های طرفین مذاکره هست دعوت می‌نماید.

انتهای پیام/۹۰۰۲۸

نظر شما