شناسهٔ خبر: 67652815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان بسیج هنرمندان قزوین:

باید زبان رسای هنر را در خدمت انقلاب و اسلام به‌کار بگیریم

قزوین- رییس سازمان بسیج هنرمندان قزوین گفت: باید تلاش کنیم تا زبان رسای هنر را در خدمت انقلاب و اسلام به‌کار گرفته و این عطیه‌ الهی را صرف تعالی افکار مردم بکنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کشاورز پیش از ظهر شنبه در مراسم معارفه مسؤول جدید سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین اظهار کرد: برای رسیدن به تأثیرگذاری هر چه بیشتر در عرصه هنر نیازمند تعامل نزدیک بین دستگاه‌های فرهنگی و هنری و استفاده از ظرفیت تخصصی هنرمندان اهل فکر و اندیشه در نظام تصمیم گیری هستیم.

وی افزود: باید نسبت به شناسایی، شبکه‌سازی و ایجاد همگرایی بین هنرمندان، نخبگان و فرهیختگان انقلابی در راستای جبهه‌سازی فرهنگی و هنری اقدام کنیم.

رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین ادامه داد: باید با تقویت و توسعه انجمن‌های هنری و ادبی، و تولید و نشر آثار هنرمندانه، اثر گذار و جریان ساز در جشنواره‌های تخصصی سازمان، برای تقویت امید و نشاط و اخلاق و معنویت در جامعه تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: قطعاً هنری که در خدمت حق، انسانیت و راستی و درستی قرار داشته باشد ارزشمند محسوب می‌شود و هنرمندان بسیجی علمدار حرکت‌های انقلابی و پرچم‌دار فرهنگ و هنر، در گام دوم انقلاب خواهند بود.

کشاورز با بیان اینکه بسیج جناحی و سیاسی نیست و لشکر انقلاب است، اضافه کرد: هر فردی که انقلاب را قبول دارد بسیج طرف‌دار او است.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا زبان رسای هنر را در خدمت انقلاب و اسلام به‌کار بگیریم و این عطیه‌ی الهی را، صرف تعالی افکار مردم کرده و هنر را از آمیزش با مظاهر زیانبار فرهنگ بیگانه رها کنیم.

رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین در پایان یادآور شد: همه باید تلاش کنیم پیام انقلاب را با زبان شعر و هنر که اصیل‌ترین و خالص‌ترین و گیراترین زبان هاست منتقل کنیم و بتونیم هنر را با معیارهای اسلامی یاد بگیریم و یاد بدهیم و آن را به کار ببریم.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سید جواد خسروی، سرهنگ محمد کشاورز سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین را عهده دار شد. کشاورز پیش از این مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین بود.

نظر شما