شناسهٔ خبر: 67653273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هنرمندان بسیجی علمدار حرکت‌های انقلابی در گام دوم خواهند بود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین، گفت: هنرمندان بسیجی، علمدار حرکت‌های انقلابی و پرچم‌دار فرهنگ و هنر، در گام دوم انقلاب خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ پاسدار محمد کشاورز ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه ی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مولانا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: از حسن اعتماد و لطف فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین که بنده حقیر را شایسته خدمت به هنرمندان عزیز در سنگر سازمان بسیج هنرمندان دانستند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

وی ادامه داد: از زحمات خالصانه و موثر سید جواد خسروی در سازمان بسیج هنرمندان قدردانی می‌کنم و امیدوارم در مسیر خوب و رو به رشدی که ایشان پایه گزاری و مشخص کردند، با راهنمایی و حمایت‌های ایشان و همکاری و همراهی همه جانبه هنرمندان عزیز و بسیجی به قله‌های موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه هنر برسیم.

رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین، یادآور شد: سازمان بسیج هنرمندان، یکی از رده های قشری سازمان بسیج مستضعفین است که در حوزه فرهنگی و هنری فعالیت دارد.

کشاورز خاطرنشان کرد: با تعامل نزدیک و همکاری با سازمان‌ها و ادارات مرتبط استان و استفاده از ظرفیت تخصصی هنرمندان اهل فکر و اندیشه در نظام تصمیم‌گیری، نسبت به شناسایی، شبکه‌سازی و ایجاد همگرایی بین هنرمندان، نخبگان و فرهیختگان انقلابی در راستای جبهه‌سازی فرهنگی و هنری اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین با تقویت و توسعه انجمن‌های هنری و ادبی، و تولید و نشر آثار هنرمندانه، اثرگذار و جریان‌ساز در جشنواره‌های تخصصی سازمان، برای تقویت امید و نشاط، اخلاق و معنویت در جامعه تلاش خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین، گفت: قطعا هنری که در خدمت حق، انسانیت و راستی و درستی قرار داشته باشد، ارزشمند محسوب می‌شود و هنرمندان بسیجی، علمدار حرکت‌های انقلابی و پرچم‌دار فرهنگ و هنر در گام دوم انقلاب خواهند بود. 

کشاورز تصریح کرد: بسیج جناحی و سیاسی نیست، لشکر انقلاب است، هر فردی که انقلاب را قبول دارد، بسیج طرفدار اوست. به همه عزیزان عرض می‌کنم که درب بسیج هنرمندان به روی کلیه هنرمندان عزیزی که دلشان برای ایران اسلامی می‌تپد باز است. 

وی عنوان کرد: امیدوارم که در راستای فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بتوانیم، زبان رسای هنر را در خدمت انقلاب و اسلام که عزیزترین سرمایه‌ مردم هستند به‌کار بگیریم و این عطیه‌ الهی را صرف تعالی افکار مردم کنیم.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار سید جواد خسروی تقدیر و سرهنگ پاسدار محمد کشاورز به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما