شناسهٔ خبر: 67652794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی آبادان: سرقت در شهرستان ۴۶ درصد کاهش یافت

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از اجرای موفقیت آمیز طرح آرامش در این شهرستان خبر داد و گفت:با اجرای موفق این طرح سرقت در آبادان ۴۶ درصد کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ کیومرث کشوری شنبه اظهار کرد:هدف از اجرای این طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و معتادان متجاهر در راستای کاهش سرقت و ارتقای امنیت اجتماعی است.

وی افزود: پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان در راستای مبارزه با مواد مخدر، برخورد قاطع با سارقان و جمع آوری معتادان متجاهر با عزم جدی و راسخ به میدان آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بیان کرد : در این طرح تعداد ۲۱ نفر خرده فروش و ۲۹ نفر معتاد متجاهر، ۲۸فر سارق دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح سه کیلوگرم انواع مواد مخدر، چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی ، هشت دستگاه گوشی موبایل اندروید و لوازم خانگی سرقتی کشف و تعدادی خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با تاکید بر استمرار این گونه طرح‌ها، تاکید کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر که زمینه ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ کشوری از کاهش سرقت در یک هفته اخیر خبر داد و گفت: برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان باعث کاهش ۴۶درصدی سرقت درسطح شهرستان شد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرحهای انتظامی گفت: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریتهای پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

نظر شما