شناسهٔ خبر: 32717573 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیش بینی آب و هوا ۱۶ اردیبهشت/

بارش باران در ۸ استان کشور/ تهران گرم تری می شود

وظیفه با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به کشور، گفت: طی سه روز آینده در استان های شمال غربی و شمال شرقی کشور بارش بارا ن خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

«احد وظیفه» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: امروز در برخی نقاط استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، یزد و کرمان به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی همراه با وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بین و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: سه شنبه ( 17 اردیبهشت) با تداوم ناپایداری ها در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، دامنه های البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران، سواحل دریای خزر و بخش هایی از آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده ، گاهی رعد و برق رخ خواهد داد.

 

وی خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه با کاهش ناپایداری در مناطق ذکر شده در کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان و مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: بعدازظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور، روز جمعه در شمال غرب و بخش هایی از غرب کشور، بارندگی آغاز می شود.

 

وظیفه ادامه داد: پیش بینی می کنیم در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان طی روز پنجشنبه بیشترین بارندگی را داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: از ظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه در مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز وزش باد شدید رخ خواهد داد که در این مدت ارتفاع موج بین یک و نیم تا 2 متر برآورد می شود.

 

وظیفه درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف تا قسمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا بین 18 تا 28 درجه در نوسان خواهد بود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: آسمان تهران روز سه شنبه کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده پیش بینی می شود و در روز چهارشنبه نیز شرایط جوی تهران بر همین منوال خواهد بود.

 

 

نظر شما