شناسهٔ خبر: 32606371 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حضور شش برگزیده مسابقات قرآنی مُدهامتان در مرحله کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان از اعزام شش نفر از برگزیدگان مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مُدهامتان به مرحله کشوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعزام شش نفر از برگزیدگان مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مُدهامتان به مرحله کشوری خبر داد.
وی افزود: این افراد در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی و حفظ موفق به کسب عناوین اول شده و جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرده‌اند.
گلباغی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی برای تقویت بخش فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌ها از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مُدهامتان است.
وی بیان کرد: ٧٥ نفر از منتخبان مرحله شهرستانی شامل ٤٥ آقا و ٣٠ بانو به مرحله استانی راه یافتند که در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل، قرائت ترتیل، حفظ جزء ٣٠، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز با هم به رقابت پرداختند.
یادآور می‌شود، مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور برگزیدگان مرحله استانی از 10 اردیبهشت‌ماه در خراسان رضوی در حال برگزاری است.
انتهای پیام

نظر شما