شناسهٔ خبر: 32582226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان:

اعزام نفرات برتر جشنواره قرآنی مدها متان به مشهد مقدس

حجت الاسلام حدادیان از اعزام نفرات برتر مرحله استانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدها متان در استان سمنان، برای شرکت در مرحله کشوری این دوره مسابقات قرآنی مدها متان به مشهد مقدس خبرداد.

صاحب‌خبر -

«حجت الاسلام محمدرضا حدادیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان استان سمنان،با بیان اینکه  ۶۰۰نفر در مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی «مدهامتان» استان سمنان ثبت‌نام کردند افزود: از این تعداد ۳۵۰ نفر درمرحله استانی باهم به رقابت پرداختند که از این تهداد هشت نفربه مرحله کشوری راه یافتند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان، با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی مدهامتان در مرحله استانی در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن ویژه برادران و خواهران ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار شد تأکید کرد: ترتیل خوانی، حفظ جزء سی‌ام و قرائت تقلیدی ویژه برادران در زمره دیگر بخش‌های این جشنواره قرآنی بود.

 

وی شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پر نشاط‌تر اعضا در فعالیت‌های قرآنی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های مساجد استان در قالب ایجاد رقابت سالم از جمله اهداف مسابقات قرآنی«مدهامتان» برشمرد وادامه داد: ترغیب مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای حضور نوجوانان و جوانان قرآن‌مدار از دیگر اهداف این مسابقات است.

 

حدادیان با بیان اینکه چهارنفر از خواهران و چهار نفر از برادران از استان سمنان در مسابقات مرحله کشوری مدها متان شرکت می کنند بیان داشت: سید یوسف حسینی ومهدیه اسماعیل پور در رشته قرائت تحقیق،محمدتقی سعدالدین ونرجس سعدالدین درحفظ کل قرآن،مصطفی کیکاوسی وزینب احمدی در قرائت ترتیل ومحمد معین استیری ویگانه درودی در حفظ جزء 30 قرآن از نفرات اعزامی هستند.

 

 

 

نظر شما