شناسهٔ خبر: 31633750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفته بیست و سوم برگزار شد؛

رقابت 63 اسب در مسابقات کورس گنبد

هفته بیست و سوم مسابقات اسب دوانی کورس زمستانه گنبدکاووس با رقابت 63 راس اسب، عصر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این هفته از مسابقات در هفت دور به مسافت 1000 متر، با حضور خیل علاقه مندان به این رشته ورزشی برگزار شد و در دور ابتدایی اسب‌های دو ساله نژاد ترکمن کلاس Maiden باهم رقابت کردند که در نهایت اسب «یل شاد» مقام نخست را به دست آورد و عنوان های دوم و سوم نیز به اسب های «عالم شاد بازرگان» و «هامراک حبیب ایشان» رسید.

در دور دوم، اسب های دو ساله نژاد دوخون کلاس Maiden رقابتی بسیار نزدیک و دیدنی را به نمایش گذاشتند و حتی برای مشخص شدن اسب سوم این کورس، داوران از دستگاه های پیشرفته استفاده کردند و در پایان اسب «دات دالگا» موفق به کسب مقام نخست شد و در جایگاه دوم و سوم نیز اسب های «وی واش» و «اکو شیک» ایستادند.

اسب‌های دو ساله نژاد دوخون کلاس برنده در دور سوم با هم رقابت کردند که اسب «بلک ویند» زودتر از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب های «وولکان» و «ردوینز» رده های دوم و سوم را به دست آوردند.

چهارمین دور مختص اسب های سه ساله نژاد «تروبرد هندیکاپ» کلاس 5 بود و در پایان اسب «الگرو» توانست با پیشی گرفتن از دیگر مدعیان به مقام نخست دست یابد و پس از آن اسب های «دانسر هج» و «عقاب» به مقام های دوم و سوم رسیدند.

سه ساله های نژاد دوخون کلاس Maiden در دور پنجم به میدان آمدند که در نهایت با برتری و قهرمانی اسب «لیندا» و دوم و سوم شدن اسب های «پدرو پاپلو» و «شاهیتا» پایان یافت.

در دور ششم، اسب‌های سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 5 با هم رقابت کردند و اسب «وروجک گمیشان» درحالی که عقب تر از دیگر رقبا بود توانست با یک استارت و سبقت از همه اسب ها مقام اول را به خود اختصاص دهد و اسب های «آریس گلد» و «مامبو» نیز به مقام های دوم و سوم بسنده کردند.

دور پایانی مختص سه ساله های نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس 2 بود که با برتری «گلدن استیت» تمام شد و اسب های «لاکی بویز» و «اکسل هج» به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در پایان این هفته مبلغ 998 میلیون و 550 هزار ریال به مالکان اسب های برتر تعلق گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما