شناسهٔ خبر: 68996872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رصد مستمر نارضایتی‌ها/از کمبود دارو تا مطالبات کادر درمان

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان از رصد مستمر نارضایتی‌های عمومی در استان خبر داد و گفت: رفع کمبود اقلام دارویی و نظارت بر داروخانه‌ها و پرداخت مطالبات پرستاران و کادر درمان باید اجرا شود.

صاحب‌خبر -

سید هادی روشن در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های سطح شهر سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  از رصد مستمر نارضایتی‌های عمومی در استان خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا، اخیراً جلسه‌ای به منظور ایجاد هم‌افزایی و تعامل میان دستگاه‌ها و با هدف رضایت‌مندی شهروندان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار و در نشست 4 ساعته موضوعات مرتبط مورد بررسی و تمهیدات لازم برای رفع نواقص اتخاذ و راهکارهای اجرایی لازم ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه اعضا و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کردستان حضور داشتند، گفت: رفع کمبود اقلام دارویی و نظارت بر داروخانه‌ها، پرداخت مطالبات پرستاران و کادر درمان، نظارت بر خانه‌های بهداشت، نظارت مستمر و مداوم بر بیمارستان‌های سطح استان ، تسریع در بازپرداخت بیمه داروخانه‌ها و مراکز درمانی از جمله مصوبات این نشست بود که باید اجرایی شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان با تأکید بر ضرورت و جدیت همه مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه به مردم افزود: در اجرای ابلاغیه واصله از مراجع بالادستی در نظر است ضمن بازدید از همه ادارات و رصد تمامی موضوعات دارای زمینه نارضایتی، نسبت به بازدید سرزده از مراجع خدمات رسان اقدام و متعاقب آن دستورات و تصمیم‌گیری‌های لازم برای رفع نارضایتی صورت پذیرد.

روشن ضمن تشکر از خدمات و اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی با جدیت و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام کند.

انتهای پیام/481/

نظر شما