شناسهٔ خبر: 68996981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نتیجه تحصیل و دانش با مهارت به اشتغال منجر می شود

نمایند مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاورد و نتیجه تحصیل و کسب دانش در کنار مهارت آموزی به اشتغال منجر می شود. نمایند مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاورد و نتیجه تحصیل و کسب دانش در کنار مهارت آموزی به اشتغال منجر می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین؛ سردار سالار آبنوش نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سیروس صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین در خصوص اهمیت مهارت آموزی مطالبی بیان کرد.

وی به نقش مهم و تأثیرگذار مهارت آموزی در جامعه اشاره کرد و افزود: نتیجه تحصیل و دانش در کنار مهارت آموزی زمینه اشتغال را تقویت می کند.

آبنوش تصریح کرد: برای توسعه فعالیتهای مهارت آموزی بایستی از ظرفیت خیرین استفاده کنیم و با این کار با اشتغال جوانان از آسیب های اجتماعی کم کنیم.

نتیجه تحصیل و دانش با مهارت به اشتغال منجر می شود

در این دیدار سیروس صارمی مدیر کل اداره فنی و حرفه‌ای استان، گزارشی از اقدامات، طرح ها و عملکرد مراکز آموزشی و اداره کل ارئه کرد.

وی افزود: پایین بودن حقوق و مزایای نیروهای فنی وحرفه‌ای نسبت به سایر کارکنان دولت و تاثیرآن بر معیشت همکاران و مربیان از چالش های جدی است که امیدواریم نمایندگان برای حل آن اقدام کنند.

در این دیدار که در دفتر نماینده مجلس برگزار شد مريم محمودی معاون اداری و پشتیبانی، ساسان حاتمی معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی و مهدی رجبی مقدم مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و روابط عمومی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما