شناسهٔ خبر: 68996860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه ورامین:

رهبر ما در شجاعت مانند جدش سیدالشهدا(ع) است

لیلا تات

امام جمعه ورامین گفت: امروز خلف صالح امیرالمؤمنین علیه السلام (امام خامنه‌ای روحی فداه) درست مثل جدش به میدان آمد و رهبر ما در شجاعت مانند جدش سید الشهدا (ع) است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عزیزی درخطبه دوم نماز جمعه ۱۳ مهرماه گفت: هفته نیروی انتظامی را خدمت جان برکفنان فراجا تبریک عرض می‌کنیم، ما باید به وجود این عزیزان افتخار کنیم و این زحمتکشان عرصه نظم و امنیت بدانند که دل ملت ما به تلاش‌های شبانه‌روزی آنان محکم است و آرامش و امنیت پایدار در جایجای ایران اسلامی را مدیون ایشان هستیم.

امام جمعه ورامین به وظیفه مومنان در این جنگ اشاره و اظهار کرد: ما در یک جنگ تحمیلی هستیم و دشمنی که هیچ قواعد انسانی را رعایت نمی‌کند و ما باید در جنگ اینگونه باشیم و بدانیم خریدار نهایی برای حضور در میدان جنگ حق علیه بر باطل خدای متعال است.

وی با بیان اینکه این جنگ چه می شود؛ تصریح کرد: در جنگ آسیب دیدن از سوی دو جبهه وجود دارد ولی ما باید در هر حالت آماده باشیم و دشمن صهیونیستی و مردم سرزمین های اشغالی بین ترس و ناامیدی دائم در حال تحول هستند و در حال فرار هستند یا در پناهگاه‌ها هستند ولی امت اسلامی ما در مصلی های نماز جمعه با سینه ای ستبر هستند و این فرق بین طرفداران علی با دیگران است.

امام جمعه ورامین در پایان با اشاره به این نکته که عاقبت این مبارزه همانی است که قرآن فرموده است :إِنَّمَا وَلِیُّکُمُ اللهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلَاةَ وَیُؤْتُونَ الزَّکَاةَ وَهُمْ رَاکِعُونَ( ۱۵۵) وَمَنْ یَتَوَلَّ اللهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللهِ هُمُ الْغَالِبُونَ ( ۱۵۶) دشمن قطعا نابود خواهد شد ولی و سرپرست ما خدا و رسول خدا است و در سایه رسول خدا علی(علیه السلام ) است؛ و امروز ما تکیه به خدا و اقتدا به رسول کردیم.

انتهای پیام

نظر شما