شناسهٔ خبر: 31109858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تهدید‌های آمریکا به حماسه‌های ماندگار تبدیل شده است

تجربه چهل سال تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی به وضوح نشان داده که تهدیدهای آمریکا با مقاومت این سرزمین، به حماسه های ماندگار تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید جلیلی نماینده رهبرمعظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در رشت گفت: رمز پیروزی و اقتدار این ملت استقامت، شجاعت و بردباری مقابل زیاده خواهی‌های دنیای استکبار است.

وی افزود: تجربه چهل سال تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی نشان داده که تهدید‌های آمریکا با مقاومت این سرزمین، به حماسه‌های ماندگار تبدیل شده است.

وی عزت، استقلال و پیشرفت علمی ایران اسلامی را مرهون بهره گیری از توان داخل و حفظ روحیه مقاومت دانست و افزود: وحشت امروز دنیای استکبار نه تنها بخاطر پیشرفت و استقلال این سرزمین، بلکه بیشتر بدلیل الگو سازی روند مقاومت و تکثر فرهنگ ظلم ستیزی بین ملل آزادیخواه جهان است که در پرتو آرمان‌های والای انقلاب تجلی یافته است.

نماینده رهبرمعظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به روند فشارها، تحریم‌ها و تهدیدات شیطان بزرگ علیه ملت ایران در ۴۰ سال گذشته، گفت: حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس، نیل به پیشرفت‌های بزرگ علمی و دفاعی، تماما در بستر تحریم‌های ناجوانمردانه‌ی دنیای استکبار حاصل شده است.

وی در ادمه با بیان اینکه این تجربه گران سنگ به سهولت در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و کشاورزی نیز قابل تعمیم است ،اضافه کرد: راه تحقق آن در بهره گیری از ظرفیت‌های بومی و اتکاء به استعداد و پشتکار جوانان خلاق این سرزمین نهفته است.

سعید جلیلی همچنین ارتقاء روزافزون جایگاه منطقه‌ای ایران را موجب شکست نقشه‌های شوم استکبار و صهیونیزم جهانی در خاورمیانه اعلام کرد و افزود: بی شک عامل اصلی شکست و درماندگی آمریکا، بروز و ظهور تفکر انقلاب اسلامی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی آینده ایران اسلامی را سرشار از امید، موفقیت و پیروزی دانست و تصریح کرد: دشمنان این ملت بوضوح از ظرفیت‌های بالقوه این سرزمین آگاهند و به خوبی می‌دانند بدون مانع تراشی و فتنه انگیزی شیطان بزرگ، چه آینده‌ای در انتظار ملت بزرگ ایران خواهد بود.

انتهای پیام / ق

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه‌ها و صحبت‌های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

https://www.yjc.ir/fa/news/6829117

 تهدیدهای امریکا بامقاومت مردم ایران به حماسه های ماندگار تبدیل شده است

نظر شما