شناسهٔ خبر: 66558898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نشست صمیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) با رزمندگان و بسیجیان محور شهید مجدی

نشست صمیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) خوزستان با رزمندگان و بسیجیان محور شهید مجدی شمال خوزستان در پادگان قدس شوشتر انجام گرفت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری بسیج لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) : مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی ۷ولی عصر (عج) با رزمندگان و بسیجیان محور شهید مجدی در راستای طرح بصیرت کارکنان در پادگان قدس آموزشی شهرستان شوشتر برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین الیاسی در راستای طرح بصیرت تربیت و تعالی به بیان مباحثی در خصوص نبرد دیرینه حق و باطل پرداخت و افزود اینکه برای پیشبرد اهداف خود باید نگاه خود به عالم هستی را تغییر دهیم و بدانیم همه موجودات عالم و امکانات آن در خدمت حق تعالی هستند و جبهه حق پیروز ذاتی است و فرمانده این جبهه خالق هستی است، .

انسان بعنوان اشرف مخلوقات از حیات نباتی و معنوی بهره می برد آنچه اهمیت دارد این است که ما علاوه بر رسیدگی به بعد مادی زندگی خود برای ارتقای بعد معنوی تلاش مضاعف داشته باشیم موعظه انسان را از مرگ معنوی باز می دارد و بالاترین موعظه تلاوت و تدبر در آیات قرآن کریم است وی همچنین به اهمیت نماز اول وقت و جماعت و معرفت به آقا امام زمان عج و شناخت اهل بیت علیه سلام اشاره کرد .

 در ادامه حجت الاسلام الیاسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به تدوین راهبرد ها و سیاست های کاری حوزه نمایندگی پرداخت و بر تعامل در کنار فرماندهی تاکید نمود. ابتکار ، خلاقیت در اجرای کارها ، تدبیر ، پرهیز از روزمرگی ، ارتقاء عملکرد و همدلی از جمله کلید واژه های بیانات او بود.

 در پایان این مراسم دلنوشته دختر شهید محمدی و مداحی انجام گرفت .

نظر شما