شناسهٔ خبر: 66558906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار سمیرم:

سمیرم آماده برگزاری دور دوم انتخاب است

فرماندار سمیرم گفت: شهرستان سمیرم با حدود ۵۵ هزار واجد شرایط، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات است.

صاحب‌خبر -

اصغر هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت مرحله دوم انتخابات در شهرستان سمیرم برگزار می‌شود.

وی افزود: شهرستان سمیرم یکی از دو شهرستان استان اصفهان است که انتخابات آن به مرحله دوم رسیده و دو نفر از کاندیدا در این مرحله به رقابت می‌پردازند.

فرماندار سمیرم ضمن تشکر از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان سمیرم در مرحله اول انتخابات تصریح کرد: دور اول انتخابات بالغ بر ۸۲ درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند.

وی عنوان کرد: شهرستان سمیرم آمادگی کامل جهت برگزاری مرحله دوم را دارد و هماهنگی‌های لازم با هیئت‌های اجرایی‌، بازرسی، نظارت، حفاظت و پشتیبانی انجام شده است.

هدایت خاطرنشان کرد: ۶۸ شعبه اخذ رأی شامل ۲۸ شعبه سیار و ۴۰ شعبه ثابت در سطح شهرستان با ۲۴۰۰ نفر عوامل برگزاری انتخابات آماده برگزاری انتخابات در چهار بخش مرکزی، پادنا، پادنا علیا و وردشت هستند.

وی اضافه کرد: حدود ۵۵ هزار نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات می‌توانند در انتخابات الکترونیکی با استفاده از چهار مدرک شناسنامه جدید، کارن ملی، گذرنامه و گواهینامه رأی دهند.

فرماندار سمیرم در ادامه اذعان داشت: انتخابات در شهرستان سمیرم با سه قومیت ترک، لر و فارس روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت برگزار می‌گردد که با ورود عشایر به شهرستان احتمال افزایش واجدین شرایط رأی بیشتر است.

شهرستان سمیرم با چهار بخش، شش شهر و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت ثابت و سیار در ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان واقع شده است‌.

نظر شما