شناسهٔ خبر: 3097375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش خبر داد

راه اندازی240 مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در کشور

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان: مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود 240 مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده سازمان یافته زیر نظر این وزارتخانه دراستانهای کشور راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، علی اصغر احمدی در مراسم افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده آمل  اظهار کرد: از این تعداد 7 مرکز در مازندران راه اندازی شده که 5 مرکز آن در سال‌جاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در مراکز مشاوره خانواده به صورت دولتی و خصوصی در کشور انجام می‌شود، افزود: این مرکز از این جهت دولتی است که سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش مکان‌های مراکز مشاوره را فراهم می‌کند و مراجعان به‌صورت خصوصی فقط حق مشاوره را پرداخت می‌کنند.

احمدی با بیان این‌که خانواده‌ها باید از ابتدای برنامه‌ریزی تا ارزشیابی فرزندان حضور داشته باشند، گفت: نظام آموزش و پرورش باید به یک نهاد آموزش و پرورش تبدیل شود به این معنی که نهاد یک معنی اجتماعی دارد مثل نهاد خانواده و جامعه خودش از این نهاد خود بخود محافظت می‌کند.

گفتنی است؛ هفتیمن مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده آموزش و پرورش مازندران در کانون فرهنگی و تربیتی واحد دخترانه شهید احمدزاده آمل واقع شده است و به دانش آموزان و خانواده های آن‌ها مشاوره‌های تحصیلی، آزمون‌های علمی و مباحث اجتماعی وارتباطی خدمات ارائه خواهد کرد.

نظر شما