شناسهٔ خبر: 3077885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش:

فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان به‌روزرسانی می‌شود

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان به روزرسانی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی‌اصغر احمدی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار هفتمین مرکز مشاوره خانواده مازندران در آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه در سال‌جاری پنج مرکز مشاوره جدید در کشور آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار 229 مرکز مشاوره خانواده در کشور در حوزه آموزش و پرورش فعالیت دارند که به تعداد این مراکز افزوده می‌شود.

وی بدون اشاره به تعداد مشاوران فعال در این مراکز بیان کرد: برای فعالیت این مشاوران در مراکز ابتدا مصاحبه و بررسی صورت می‌گیرد.

این مسئول با اعلام اینکه ارائه خدمات مشاوره در کشور به دو صورت خصوصی و دولتی صورت می‌گیرد، افزود: این مراکز به نیازهای خانواده‌ها پاسخ می‌دهند.

احمدی با بیان اینکه به تعداد تمامی دبیرستان‌های موجود در کشور پست مشاوره وجود دارد، یادآور شد: این مشاوره‌ها با کمک مراکز مشاوره ارائه خدمات می‌کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور خانواده درباره به‌روزرسانی فعالیت انجمن اولیا و مربیان نیز گفت: به‌روزرسانی این فعالیت‌ها به صورت پیوسته و در فرآیندی توسط ستادهای شهرستانی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه این انجمن‌ها در حوزه مشاوره و آموزش خانواده فعالیت می‌کنند، گفت: مجله پیوند در حوزه انتشارات انجمن اولیا و مربیان عامل آموزش به شمار می‌رود.

انتهای ‌پیام/86011/ح20/ظ1004

برچسب‌ها:

نظر شما