شناسهٔ خبر: 29768254 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مختاری در پاسخ به انتقاد عضو شورا:

هرس درختان هر ساله از آذر آغاز می‌شود

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اعلام کرد که هرس درختان هر ساله از آذر ماه آغاز می‌شود و امسال نیز همچون سنوات گذشته اقدامات مربوط به این امر در برخی از مناطق انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرنوشت، علی‌محمد مختاری در صد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به انتقاد مجید فراهانی مبنی بر این که چرا هرس درختان در تهران پیش از شروع خواب زمستانی آن‌ها شروع شده است، گفت: هرس از ابتدای آذر ماه شروع می‌شود و بستگی به برودت هوا در مناطق مختلف تهران دارد. ما در مناطق ۱ تا ۶ و ۲۱ و ۲۲ و حتی منطقه ۱۲ درختان توت نرک را هرس کردیم.

وی با بیان این که درختان توت نرک هرس‌پذیر هستند، ادامه داد: زمانی که درخت خزان می‌کند شیره نباتی دیگر کار نمی‌کند، ما فقط در مناطق یاد شده صرفاً درختان توت نرک را هرس کردیم؛ چرا که این درختان به طور کلی هرس‌پذیر هستند. 

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان این که از آذر ماه هر سال هرس درختان تهران را در دستور کار داریم، گفت: هزار و 800 کارشناس در شهرداری تهران داریم و مطمئن باشید صدمه‌ای به درختان وارد نمی‌شود و شما امسال شاهد بهاری سبز خواهید بود.

برچسب‌ها:

نظر شما