شناسهٔ خبر: 29665082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پس از برتری مقابل صنعت نفت آبادان؛

شفر: استقلال با ۲ پیروزی پی‌درپی راحت شده است

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال از برتری تیمش مقابل صنعت نفت آبادان ابراز خرسندی کرد.

صاحب‌خبر -

وینفرد شفر در نشست خبری پس از دیدار استقلال برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: مهمترین چیز در تیم ما کار و روحیه تیمی است. در این مدت که تیم ملی اردو داشت، ما تمرینات خوبی داشتیم و روی بخش‌هایی که خوب نبودیم کار کردیم. در بازی امروز دو نفر از هافبک‌های‌مان گل زدند و خیلی از این بابت خوشحالم و به تیم تبریک می‌گویم. همیشه روی تیم ما فشار زیادی است و بعد از پیروزی یک بر صفری که هفته پیش مقابل استقلال خوزستان داشتیم و همچنین برد امروز، تیم خیلی خوب و راحت شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: بله مشخص است که وقتی گل میزنید برایتان مهم است. امروز طارق همام مقابل هموطنش قرار گرفت و می‌خواست نشان بدهد که از او هم بهتر است.

وی در مورد اینکه با طارق صحبت کرده بودید که مقابل جاسم کرار باید بازی کند گفت: بله با او یک شوخی هم کردم. بعد از گل استقلال هم با او صحبت کردم. فرشید باقری هم امروز خیلی خوب بازی کرد، خیلی خوب پرس کرد. صیادمنش هم گل زد که برایش مهم بود و امیدوارم گل‌های بعدی او را هم ببینیم.

بهترین هواداران را داریم

شفر همچنین گفت: اول از همه باید به هواداران تبریک بگویم. ما هر جایی که می‌رویم بهترین هواداران را داریم. با هواداران‌مان هست که می‌توانیم بازی را عوض کنیم و ببریم و از همه آنها تشکر می‌کنم.

کلمات کلیدی

شفر

استقلال

صنعت نفت آبادان

نظر شما