شناسهٔ خبر: 29580672 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز همایش بین المللی سواحل و سازه‌های دریایی

سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی ICOPMAS ۲۰۱۸ در هتل المپیک تهران آغاز به کارکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما حاضر در محل در این همایش سه روزه علاوه بر حضور 30 نفر از متخصصان برجسته علوم و صنایع دریایی از 15 کشور جهان، مقامات دستگاههای مرتبط از جمله وزیر راه وشهرسازی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی حضور دارند.

کنفرانس ICOPMAS از سال ۶۹ و به صورت دوسالانه با حضور متخصصان داخلی و خارجی و با همکاری دستگاه های اجرایی، دانشگاه های معتبر و موسسات پژوهشی برگزار می شود.

ایجاد فضایی برای اشتراک گذاشتن دانش وتجربیات و اطلاع از آخرین دستاوردهای علمی، فنی و اجرایی در عرصه مهندسی سواحل، بنادر و سازه های دریایی ­از اهداف عام این نشست علمی و تحقیقاتی قلمداد می شود.

­برگزاری همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی در ارتقا و تحکیم این دانش و ایجاد شرکت های دانش بنیان در حوزه مهندسی دریایی بسیار موثر است.

­از دیگر فرصت های این همایش امکان گردهمایی و مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط ­و اتصال هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه برای توسعه پایدار مناطق ساحلی کشور با بهره گیری از دانش روز است که می تواند زمینه ساز شکوفایی اقتصادی در این مناطق و­ در نهایت موتور محرکی برای اقتصاد کشور شود.
در این همایش قرار است همچنین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و وزیر راه و شهرسازی ­و چند نفر از بزرگترین و مطرح ترین اساتید این صنعت از دانشگاههای معتبر خارجی و داخلی سخنرانی کنند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2877860" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2286604/2877860?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما